AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Flere som går på blodfortynnende i form av pille og sprøyte? Er nå i uke 24 og alt har gått fint. Men lurer hvordan det blir å føde. Noen som har erfaring? Har noen av dere Antifosfolipid syndrom? Anonymkode: de4fe...5fc
Pamp Skrevet 12. februar 2022 #2 Skrevet 12. februar 2022 Hei! Jeg har diagnosen antifosfolipid syndrom under graviditeten. Jeg har ikke erfaring med fødsel, men fikk beskjed om å slutte med albyl E 3 uker før, men fortsatt ta klexane etter fødsel.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Pamp skrev (12 timer siden): Hei! Jeg har diagnosen antifosfolipid syndrom under graviditeten. Jeg har ikke erfaring med fødsel, men fikk beskjed om å slutte med albyl E 3 uker før, men fortsatt ta klexane etter fødsel. Du er gravid nå? Anonymkode: de4fe...5fc
Pamp Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er gravid nå? Anonymkode: de4fe...5fc Jeg spontanaborterte. Det kan jo skje alle. Begynte du med medisinen med en gang du også?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Gikk på sprøyter hele forrige svangerskap. Ble behandlet som bløder i fødsel (dvs de hadde kanyle satt inn og blod klar) Men det gikk helt fint. Hadde helt normal blødning. Anonymkode: 5ebe9...480
Pamp Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Å ja, så du har hatt et svangerskap før. Gikk du på albyl E fra starten også? Godt det gikk bra da😊 ikke hørt om noen med samme diagnose. Virker som det har blitt mer info om det bare det siste året.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Pamp skrev (21 minutter siden): Å ja, så du har hatt et svangerskap før. Gikk du på albyl E fra starten også? Godt det gikk bra da😊 ikke hørt om noen med samme diagnose. Virker som det har blitt mer info om det bare det siste året. Sorry jeg er ikke den samme anonym som over her. Jeg har ikke den diagnosen. Gikk på blodfortynnende pga jeg fikk blodpropp tidlig i svangerskapet. Anonymkode: 5ebe9...480
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 Pamp skrev (1 time siden): Jeg spontanaborterte. Det kan jo skje alle. Begynte du med medisinen med en gang du også? Jeg hadde en MA også ble det oppdaget at jeg hadde dette. Begynte på albyl e da vi prøvde også fragmin i uke 7. Anonymkode: de4fe...5fc
Pamp Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sorry jeg er ikke den samme anonym som over her. Jeg har ikke den diagnosen. Gikk på blodfortynnende pga jeg fikk blodpropp tidlig i svangerskapet. Anonymkode: 5ebe9...480 Jeg tenkte det først🙈 men så var tallet bak navnet likt, så jeg trodde det var samme person. Skummelt med blodpropp da😑
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sorry jeg er ikke den samme anonym som over her. Jeg har ikke den diagnosen. Gikk på blodfortynnende pga jeg fikk blodpropp tidlig i svangerskapet. Anonymkode: 5ebe9...480 Mange som går på sånne medisiner og det går fint! Er glad man får medisiner 🥰 Anonymkode: de4fe...5fc
Pamp Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en MA også ble det oppdaget at jeg hadde dette. Begynte på albyl e da vi prøvde også fragmin i uke 7. Anonymkode: de4fe...5fc AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde en MA også ble det oppdaget at jeg hadde dette. Begynte på albyl e da vi prøvde også fragmin i uke 7. Anonymkode: de4fe...5fc Ok, det var synd. Så bra det ble oppdaget. Samme her også med albyl E, men fikk beskjed om å begynne med klexane med en gang når positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå