AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Jeg har en samboer som jeg har blitt innmari usikker på fordi jeg føler at han er ikke er oppriktig. Samtidig er det ikke noe store konkrete ting, det er mest at det er en endring i forhold til hvordan han var før.Før var han en type som var eller virket veldig åpen og fortalte naturlig om alt han opplevde. Nå er han blitt generelt stille, og virker mer kalkulererende rundt det han forteller. Ofte lar han være å fortelle viktige ting, som jeg tilfeldigvis kan finne ut via noen andre. Ofte virker det også som at han vrir ting til, slik at jeg skal bli "fornøyd". Veldig ofte virker det som at det han forteller ikke er helt sant fordi det virker ulogisk eller det er noe med måten han forteller det på. Det virker som at han vrir ting til for å stille seg selv i godt lys eller komme godt ut av en situasjon. Vi hadde en prat om det her hvor jeg fortalte at dette var noe jeg følte på, og da sa han at jeg hadde rett, men at det var min feil. Fordi jeg ofte reagerte på ting han sa synes han det var vanskelig å fortelle meg alt. Jeg synes det var litt pussig, jeg er jo en ganske så rolig og avbalansert person som sjelden reagerer sterkt, så jeg ble lei meg. Denne måten å oppføre seg på gjør meg sliten, kjenner jeg, og urolig og litt mistenksom. Jeg er nok ganske sensitiv og kan føle på ting mer enn jeg klarer å forklare med logikk. Kan noen hjelpe med med innspill her? Anonymkode: b16eb...801
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hadde ikke gått videre med en som ofte lyver om ting og attpåtil skylder på andre. Anonymkode: 7e3a5...514 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Det er vel en grunn for det. Enten for måten du reagerer eller har han noe å skjule? Anonymkode: ee872...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå