Gjest Ramona1970 Skrevet 13. september 2022 #21 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg får litt krupp når spirituelle ting blir forsøkt presset inn i en begrenset vitenskap, så jeg har ikke hatt lyst å høre på denne podcasten i frykt om at det er noe sånt? Er det det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #22 Del Skrevet 13. september 2022 Maskinfører skrev (4 timer siden): Hvem er Camillo virker så kjent ? https://camilloloken.no/hjem/ Han endret visst kurs i livet og ble en alternativ mann istedenfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #23 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Ramona1970 skrev (4 timer siden): Jeg får litt krupp når spirituelle ting blir forsøkt presset inn i en begrenset vitenskap, så jeg har ikke hatt lyst å høre på denne podcasten i frykt om at det er noe sånt? Er det det? Tja, det kommer an på øret som hører. Tror ikke du vil ta skade av å teste ut ti episoder for å bli kjent med konseptet. Tar du utfordringen? Jeg lytter og er åpen, ikke usunt åpen, men tar til meg det jeg kan bruke av det de sier. Resten får gå videre. Greit å ha hørt igjennom så jeg vet hva det går ut på. Får absolutt ingenting personlig ut av hennes spesialinnslag på slutten av hver episode, men jeg hører forskjell fra gang til gang. Ordene er helt uforståelige, men krasshet, mykhet, tempo og tonefall....det er helt klart (for meg) at dette er ekte vare. Nå har jeg hørt igjennom alt og har mange ganger sperret øynene opp når jeg lytter med hodetelefon og lukkede øyne, fordi det var nytt og uventet det som kom. De taler gjennom henne, men ikke til meg. Det er ok. Jeg lytter videre. Endret 13. september 2022 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 13. september 2022 #24 Del Skrevet 13. september 2022 Quantum Mechanics har allerede utslettet materialismen. Vitenskap er lek. Over min døde kropp om vitenskap er noe som helst en autoritet over hva som er sant i mitt sinn. Vitenskap vil aldri kunne finne Gud eller Ånden eller Sjelen. De leter i feil sted. De er blinde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2022 #25 Del Skrevet 15. september 2022 Hvis Gud har skapt alt, så er også dette Guds verk, kanskje laget for at mennesker skal finne ut av hva de tror på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #26 Del Skrevet 16. september 2022 Spåpodden har også alternative temaer og den er helt gratis. Anonymkode: 4bb05...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #27 Del Skrevet 16. september 2022 Hvem er det som har den? Aldri hørt om før og da går jeg ut ifra at du AB 881 har lyttet til den? Hvordan er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #28 Del Skrevet 9. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (På 13.9.2022 den 7.15): https://camilloloken.no/hjem/ Han endret visst kurs i livet og ble en alternativ mann istedenfor. Ja han ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå