Japp Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Jeg vet man egentlig ikke skal bruke to streker etter tidsfristen på koronatesten, men jeg lurer på noe likevel. Alle tidligere tester har det helt tydelig vært kun en strek, selv flere timer etter testen. I dag var det også kun en strek etter 15 min, men etter et par timer var det kommet opp en svak positiv strek. Kommer til å ta en test i morgen også (det er smitte rundt meg). Noen som har vært borte i at testen av vist negativt innen fristen, men positivt etter fristen, for så å teste positivt dagen etter?
Axa Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Japp skrev (2 minutter siden): Jeg vet man egentlig ikke skal bruke to streker etter tidsfristen på koronatesten, men jeg lurer på noe likevel. Alle tidligere tester har det helt tydelig vært kun en strek, selv flere timer etter testen. I dag var det også kun en strek etter 15 min, men etter et par timer var det kommet opp en svak positiv strek. Kommer til å ta en test i morgen også (det er smitte rundt meg). Noen som har vært borte i at testen av vist negativt innen fristen, men positivt etter fristen, for så å teste positivt dagen etter? Jeg hadde svak strek etter 1 time. Tester dagen etter og da kom streken med en gang 2
Japp Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2022 Axa skrev (6 minutter siden): Jeg hadde svak strek etter 1 time. Tester dagen etter og da kom streken med en gang Takk for svar!
Festlig Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Sønnen min fikk en svak strek etter en time. Han har testet seg hver dag siden, og alle har vært negative 1
Anbefalte innlegg