AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Har lagt merke til at en del arbeidskarer i håndverkertøy sender lange blikk når jeg møter dem på vei til jobb. Jeg gjerne i skjørt og høye hæler, og hopper ut av Teslaen. Liker å bli sett på, og det hender jeg fantaserer om en kjapp en baki håndverkerbilen deres 😂 Er noe som er ekstra hot med karer i håndverkertøy og muskler, kjekkere å se på en de mennene som jeg jobber på kontor med. 😄 Selv om det jo er slik at jeg blir sammen med samme type, siden det er den typen menn jeg faktisk treffer og ikke kjenner særlig mange menn som jobber som håndverkere. Tenker dere menn også at dere liker det «motsatte»? Hva med dere andre damer med høy utdanning som jobber på kontor? Har dere også en greie for arbeidskarer? Anonymkode: 25948...651
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hvis hun er brunette og har store pupper 👍🏻 Anonymkode: 28a32...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Ville tent mer dersom hun hadde trange jeans, glatt halvlangt mørkt hår, tettsittende topp, og briller... og hoppet ut av en Range Rover. Anonymkode: c29ed...77a 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Tror ikke ts hadde vært så gira på en kjappis med en håndverker når de kler av seg. Brems i trusa og kukost under forhuden. Men ts liker kanskje litt skitne menn? Anonymkode: 260c4...ca0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 En fantasi er en fantasi, sjeldent det blir sånn i virkeligheten. Anonymkode: 462db...02a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tror ikke ts hadde vært så gira på en kjappis med en håndverker når de kler av seg. Brems i trusa og kukost under forhuden. Men ts liker kanskje litt skitne menn? Anonymkode: 260c4...ca0 Det var fordomsfullt av deg. Anonymkode: d2fc5...20b 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror ikke ts hadde vært så gira på en kjappis med en håndverker når de kler av seg. Brems i trusa og kukost under forhuden. Men ts liker kanskje litt skitne menn? Anonymkode: 260c4...ca0 Møkkete arbeidshender og ytterklær trenger ikke å bety dårlig hygiene. 😉 Anonymkode: b95c4...9e7 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Alt høres bra ut utenom Teslaen😅 Anonymkode: baf3e...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med dere andre damer med høy utdanning som jobber på kontor? Har dere også en greie for arbeidskarer? Anonymkode: 25948...651 K30, jobber i administrasjonen i en mellomstor industribedrift. Synes definitivt at håndverkerne ute i fabrikken er jevnt over flottere og mer tiltrekkende enn mine kontorfeller. Så ja🥰 Mulig det har med alder å gjøre også, høyere snittalder på kontoret. Nå er jeg ikke så fin selv da, så ingen som snur seg etter meg sånn såvidt jeg har lagt merke til. Er også samboer med en med fagbrev da. Har mastergrad+ selv. Anonymkode: d2fc5...20b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Alt høres bra ut utenom Teslaen😅 Anonymkode: baf3e...a3e Er det dealbreaker? 😄 Jeg er ikke interessert i bil selv, men det er en av de få som har hatt firehjulstrekk og fri lading. 😊 Anonymkode: 25948...651
Gjest Acer Skrevet 11. februar 2022 #11 Skrevet 11. februar 2022 Intrs. obeservasjoner du har gjordt, og som eg synes du bør følge opp !
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 Menn liker attraktive damer - punktum. Om du er mindre pen og overvektig synes vi ikke det blir mer attraktivt bare fordi du jobber på kontor og ruller ut av Teslaen din. Tldr; vi driter i hva du jobber med eller gjør så lenge du ser bra ut. Anonymkode: 1df27...00d 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 Om hun er har barbert fitte og store pupper så er det inna for Anonymkode: 072e2...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Skrevet 11. februar 2022 Ikke hvis hun kjører Tesla, det er harrybil «numero uno». Hadde hun hoppet ut av en sexy e-tron GT derimot 😍 Anonymkode: 3c824...03d
Hr. Aktiv Skrevet 11. februar 2022 #15 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har lagt merke til at en del arbeidskarer i håndverkertøy sender lange blikk når jeg møter dem på vei til jobb. Jeg gjerne i skjørt og høye hæler, og hopper ut av Teslaen. Liker å bli sett på, og det hender jeg fantaserer om en kjapp en baki håndverkerbilen deres 😂 Er noe som er ekstra hot med karer i håndverkertøy og muskler, kjekkere å se på en de mennene som jeg jobber på kontor med. 😄 Selv om det jo er slik at jeg blir sammen med samme type, siden det er den typen menn jeg faktisk treffer og ikke kjenner særlig mange menn som jobber som håndverkere. Tenker dere menn også at dere liker det «motsatte»? Hva med dere andre damer med høy utdanning som jobber på kontor? Har dere også en greie for arbeidskarer? Anonymkode: 25948...651 Mange ser bra ut, men er desverre helt ferdig i hodet. At du kjører Tesla har ingenting med status å gjøre, men mere et resultat av enten lav impulskontroll eller komplekser av noe slag. At du i tillegg fremhever det som et hot argument vil virke motsatt for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #16 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om hun er har barbert fitte og store pupper så er det inna for Anonymkode: 072e2...4b1 Slik snakker gutta på gølvet. 👍 Anonymkode: 260c4...ca0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Skrevet 11. februar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Har lagt merke til at en del arbeidskarer i håndverkertøy sender lange blikk når jeg møter dem på vei til jobb. Jeg gjerne i skjørt og høye hæler, og hopper ut av Teslaen. Liker å bli sett på, og det hender jeg fantaserer om en kjapp en baki håndverkerbilen deres 😂 Er noe som er ekstra hot med karer i håndverkertøy og muskler, kjekkere å se på en de mennene som jeg jobber på kontor med. 😄 Selv om det jo er slik at jeg blir sammen med samme type, siden det er den typen menn jeg faktisk treffer og ikke kjenner særlig mange menn som jobber som håndverkere. Tenker dere menn også at dere liker det «motsatte»? Hva med dere andre damer med høy utdanning som jobber på kontor? Har dere også en greie for arbeidskarer? Anonymkode: 25948...651 Jeg er mann og håndverker og har en greie for damer som kler seg businessaktig, ingenting tenner meg mer en ei dame i trange jeans, høye hæler, skjorte og dressjakke Anonymkode: f0a69...191
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #18 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slik snakker gutta på gølvet. 👍 Anonymkode: 260c4...ca0 Stemmer bra det. Anonymkode: 072e2...4b1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #19 Skrevet 11. februar 2022 Jeg skulle i min lokale spare bank og veksle inn dollars for en del år siden. Kommer inn og får blikkontakt med ei fiiiiin dame bak skranken. Så går dama inn på et kontor som står forsikring på døra. Det er ingen kø hos forsikringdama og jeg banker på, hun kommer ut og vi går inn, jeg sa det rett ut, trenger ikke forsikring for å si det sånn. Fikk nummeret hennes og vi koste oss masse i ettertid. Anonymkode: 531fa...36f
nisselue Skrevet 11. februar 2022 #20 Skrevet 11. februar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Har lagt merke til at en del arbeidskarer i håndverkertøy sender lange blikk når jeg møter dem på vei til jobb. Jeg gjerne i skjørt og høye hæler, og hopper ut av Teslaen. Liker å bli sett på, og det hender jeg fantaserer om en kjapp en baki håndverkerbilen deres 😂 Er noe som er ekstra hot med karer i håndverkertøy og muskler, kjekkere å se på en de mennene som jeg jobber på kontor med. 😄 Selv om det jo er slik at jeg blir sammen med samme type, siden det er den typen menn jeg faktisk treffer og ikke kjenner særlig mange menn som jobber som håndverkere. Tenker dere menn også at dere liker det «motsatte»? Hva med dere andre damer med høy utdanning som jobber på kontor? Har dere også en greie for arbeidskarer? Anonymkode: 25948...651 Hadde jeg visst dette om deg så hadde det nok ikke blitt noe. Folk som hinter til utdanningsnivå og en typisk "oss" og "dem" attitude er rimelig drøyt turn-off. Unntaket måtte være om det var en garanti et eller annet sted for at jeg aldri møtte deg igjen etter baksetetangoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå