AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Typen blir mishandlende når vi krangler og han får for seg ting. Som i natt fikk jeg en melding på insta "savner du meg?, jeg savner deg" og dette var 3 på natten. Jeg orket ikke svare som etterfulgt av en krangel vi hadde. Han ringer og ringer. Jeg tar den ikke. Etter en halvtime begynner det å strømme inn med meldinger "hvem har du der din kukksuger" "jeg fikk en tlf fra en kompis, og det er rart han ringer og spør om deg etter krangelen vår" "dere begge skal få dø" osv. Jeg har ikke kommunisert.... Med hans kompis. Så jeg ringer han opp og gråter. Lurer på hvordan han kan være sånn her. Han sier at jeg er stygg, feit, en hore, en kukksuger, "hei fatso", de aller mest styggeste ordene man kan tenke seg til. Han sier at kompisene hans sier han kan få seg noe bedre enn "det der(altså meg) osv. For så begynner han å følge nakne jenter på instagram... De har han nå slettet igjen men. Jeg føler meg så såra og har knapt sovet i natt. Han lovet at han skulle slutte med stygge ord, det har han lovet lenge, men hver gang han blir sur så gjør han dette. Trengte å lufte litt. Hjertet er skjørt nå. Anonymkode: 215ba...751
Gjest Pinnedyret21 Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Han der må du bare kvitte deg med. Å det tror jeg du ser selv. Ingen mann er verdt å ta imot slik dritt fra.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Du må finne styrke i deg selv til å si "vet du hva? Jeg trenger ikke denne dritten i livet mitt" og mene det. Du må rive deg løs. Anonymkode: 84e47...363 6 5
Gjest Kerrs Pink Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Altså, send han sms om at du ikke finner deg i å bli behandlet sånn, og han kan være kuksuger sjøl. "Drop dead" hadde jeg hatt lyst til å skrive hvis noen sa sånt til meg.. Det der er ikke en mann, men en feig liten mus som må tråkke på andre for å føle seg stor. (Beklager, alle fine små mus.)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Du fortjener bedre. Anonymkode: 8acf3...ee7 2 1
Festlig Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Den mannen har alvorlige problemer med seg sjøl. Vær klok og omsorgsfull mot deg selv. Sett deg selv først!! Du kan ikke være sammen med et sånt psykisk nedbrytende menneske Endret 11. februar 2022 av Festlig Feilstaving 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Herregud, at du gidder. Det der hadde jeg funnet så lite tiltrekkende at jeg hadde aldri tatt på den mannen igjen. Løp ts, helt seriøst. Anonymkode: d1760...2ad 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Skrevet 11. februar 2022 Mannen er jo splitter pine gal, LØP Anonymkode: d45d3...bf1 3 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Skrevet 11. februar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Typen blir mishandlende når vi krangler og han får for seg ting. Som i natt fikk jeg en melding på insta "savner du meg?, jeg savner deg" og dette var 3 på natten. Jeg orket ikke svare som etterfulgt av en krangel vi hadde. Han ringer og ringer. Jeg tar den ikke. Etter en halvtime begynner det å strømme inn med meldinger "hvem har du der din kukksuger" "jeg fikk en tlf fra en kompis, og det er rart han ringer og spør om deg etter krangelen vår" "dere begge skal få dø" osv. Jeg har ikke kommunisert.... Med hans kompis. Så jeg ringer han opp og gråter. Lurer på hvordan han kan være sånn her. Han sier at jeg er stygg, feit, en hore, en kukksuger, "hei fatso", de aller mest styggeste ordene man kan tenke seg til. Han sier at kompisene hans sier han kan få seg noe bedre enn "det der(altså meg) osv. For så begynner han å følge nakne jenter på instagram... De har han nå slettet igjen men. Jeg føler meg så såra og har knapt sovet i natt. Han lovet at han skulle slutte med stygge ord, det har han lovet lenge, men hver gang han blir sur så gjør han dette. Trengte å lufte litt. Hjertet er skjørt nå. Anonymkode: 215ba...751 Anmeld han for drapstrusler. Anonymkode: 08c61...43d 3 1
lillevill Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hjertet er skjørt nå. derfor MÅ du dumpe han. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 Begynner alvorlig å lure på selvstendigheten til norske kvinner som det snakkes om, etter alle desse historiene på KG. Selv en postordrebrud ville sparket denne jævelen så ballene ble blå😳 Anonymkode: f52cb...254 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Skrevet 11. februar 2022 Jeg lurer på hva slags oppvekst du har hatt siden det ikke er opplagt at dette ikke er et menneske du ønsker i livet ditt. Dette er ikke et menneske noen burde ønske å ha i livet sitt. Anonymkode: 9795a...02d 3
Honey Dew Skrevet 11. februar 2022 #15 Skrevet 11. februar 2022 Herregud, du må komme deg bort. Slike mennesker kommer aldri til å endre seg. Han elsker deg ikke. Han bruker deg som en brikke i hans narcissistiske verden og når du ikke gjør det som passer for han, finner han alltid en grunn til å mishandle deg. Ta kontakt med ditt lokale krisesenter og kom deg til dette senteret. Har dere barn, tar du disse med deg. Han drapstruer deg jo. 2
Eryn Skrevet 11. februar 2022 #16 Skrevet 11. februar 2022 Dette er ikke kjærlighet! Håper du skjønner det. Ingen normal person snakker sånn til kjæresten sin, uansett om man krangler eller ikke. Du vet at du må få han ut av livet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Skrevet 11. februar 2022 Snakk med kompisen hans og vis han drapstrusselen og spør han hva i huleste som feiler han. Og spør om han har merket om det er noe "off" med han. Om han har vist voldelige tendenser ville jeg anmeldt han til politiet. Uansett så håper jeg du ser at dette er en svært syk mann som er stygg med deg. Jeg håper du skjønner at han ikke hadde gjort dette mot deg hvis han hadde elsket deg. Da hadde han vært snill med deg og ønsket deg VEL! Jeg håper du skjønner at du ikke fortjener at noen er stygg med deg, og at sånne folk ikke er venner! Og at du ikke skal slippe slike folk inn i livet ditt. Ikke som kjæreste heller. Han er ikke glad i deg. Han bryr seg ikke om deg selv om "han er snill mot deg ellers". Folk som er glad i folk er så slemme med de. Ikke av og til en gang! Anonymkode: 4db0e...b0f 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #18 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Snakk med kompisen hans og vis han drapstrusselen og spør han hva i huleste som feiler han. Og spør om han har merket om det er noe "off" med han. Om han har vist voldelige tendenser ville jeg anmeldt han til politiet. Uansett så håper jeg du ser at dette er en svært syk mann som er stygg med deg. Jeg håper du skjønner at han ikke hadde gjort dette mot deg hvis han hadde elsket deg. Da hadde han vært snill med deg og ønsket deg VEL! Jeg håper du skjønner at du ikke fortjener at noen er stygg med deg, og at sånne folk ikke er venner! Og at du ikke skal slippe slike folk inn i livet ditt. Ikke som kjæreste heller. Han er ikke glad i deg. Han bryr seg ikke om deg selv om "han er snill mot deg ellers". Folk som er glad i folk er så slemme med de. Ikke av og til en gang! Anonymkode: 4db0e...b0f Jeg skjønner at jeg ikke fortjener dette, men jeg har unnskyldt han med at jeg ikke er lett å leve med heller. Jeg føler at han har kuet meg så ned at jeg knapt finner styrken til å gå. Ikke bare verbal mishandling har det vært men også fysisk. Det værste han har sagt til meg er vel "jeg skulle ønske du var den som var død, og ikke eksen min" " du kan dø og jeg ville ikke brydd meg". Han sliter veldig med sinne problemer, og en hver ville nok gått, men det er lettere sagt enn gjort. Det er ikke BARE dårlige sider ved han heller og det er derfor man blir så blind på dette. Føler meg så svak. Ts. Anonymkode: 215ba...751
Maggi2 Skrevet 12. februar 2022 #19 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skjønner at jeg ikke fortjener dette, men jeg har unnskyldt han med at jeg ikke er lett å leve med heller. Jeg føler at han har kuet meg så ned at jeg knapt finner styrken til å gå. Ikke bare verbal mishandling har det vært men også fysisk. Det værste han har sagt til meg er vel "jeg skulle ønske du var den som var død, og ikke eksen min" " du kan dø og jeg ville ikke brydd meg". Han sliter veldig med sinne problemer, og en hver ville nok gått, men det er lettere sagt enn gjort. Det er ikke BARE dårlige sider ved han heller og det er derfor man blir så blind på dette. Føler meg så svak. Ts. Anonymkode: 215ba...751 Du må blokkere ham på alle plattformer, reise vekk en ukes tid (hjem til foreldre eller andre) og så ikke slippe ham inn under noen omstendighet hvis han kommer på døren din etter dette. Det er mye lettere når dere ikke bor sammen (mitt inntrykk at dere ikke gjør det.) You can do it. Tenk hvis dere får barn, da er du fanget for alltid. Jeg grøsser ved tanken. 2
Gjest AnomynBruker Skrevet 12. februar 2022 #20 Skrevet 12. februar 2022 Gud hjelpe meg TS! Han der må du komme deg unna. Han skader deg, og i ytterste konsekvens kan han ende med å drepe deg. Du MÅ skaffe deg hjelp. Det er ikke noe å lure på. Om det er ingenting galt med deg. Og du er nok en fantastisk kvinne å leve med, for en mann som er like snill som deg og som behandler deg godt. Si til deg selv tusen ganger at du er et flott menneske som ikke fortjener dritt. Og kom deg bort! I dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå