AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Hei ! Jeg lurte på om dere hadde tips til bursdagsgaver for barn? Gjelder gutt 7år og jente 11. Finnes det noen leker som er litt "annerledes" som dere har fått god tilbakemelding for? Tenker annet enn Lego, paw patrol og andre kjente merker. Send gjerne me ei link! Anonymkode: 422ce...1aa
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hør med foreldrene hva ungene liker. Unger liker helt forskjellige ting, og det mine unger synes er dritkult kan være helt feil for andre sine unger. Nevøene mine på 9 og 11 ønsker seg kun penger til xboks... absolutt ingenting annet fenger. Anonymkode: fdce4...c58
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Min jente 11 ønsker seg: mobildeksel, bøker, klær(hettegensere), Lego (friends, Harry Potter), nintendospill, penger (til dyrere ting som iPad/AirPods/Mac-hun sparer), ny sekk og veske og bag, ting til rommet (sminkespeil, lyslenke, plakater), smykkeskrin, teite tøfler(enhjørning/kanin), notestativ, treningstøy, vannflaske som heter swell. Anonymkode: 8af49...62e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Eksperimentsett kan være veldig gøy, finnes mange forskjellige og for forskjellig alder. F.eks. her: https://lekeakademiet.no/temaer/eksperimenter.html Men se fleste lekebutikker har et utvalg. Anonymkode: 98237...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå