AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Jeg kjente svakere bevegelser i går, og synes ikke det har tatt seg noe opp nå, så skal ringe for å prøve å få en sjekk på føden. Er det mulig å spørre om de kan tøye/strippe meg der, eller er ikke det noe de gjør, så jeg vil bare virke irriterende? Jeg er 39 uker på vei og angsten for at baby skal dø iløpet av de siste ukene har virkelig tatt meg. Det beste hadde vært om babyen bare kom nå, det er ikke bra å stresse har jeg hørt.. Anonymkode: 2a018...f1a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Føden på Ullevål strippet meg uten å spørre meg eller si ifra om det først, så hvis det er dit du skal er det nok ikke noe problem. 😅 Anonymkode: 46389...27a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Du kan i alle fall uttrykke angsten din og be de om å sjekke for modning? Det er ikke noe poeng å tøye/strippe om fødsel ikke er nært forestående uansett, det vil bare irritere. Anonymkode: c25c3...162
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Føden på Ullevål strippet meg uten å spørre meg eller si ifra om det først, så hvis det er dit du skal er det nok ikke noe problem. 😅 Anonymkode: 46389...27a Huffda, det er ikke greit🙈 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan i alle fall uttrykke angsten din og be de om å sjekke for modning? Det er ikke noe poeng å tøye/strippe om fødsel ikke er nært forestående uansett, det vil bare irritere. Anonymkode: c25c3...162 Ja det er jeg klar over☺️ Tenker at de tøyer nok ikke om jeg ikke er moden, bare fordi jeg spør om det. Men det er greit å vite at det er mulig å spørre om det😄 Anonymkode: 2a018...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå