Gå til innhold

Store norske sportskommentarer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

«Det var en kjempenorsk sjanse!» (Terje Dalby).

«Og her kommer LITT av en idrettsutøver...» (Terje Dalby kommenterer paralympics under Lillehammer OL)

«Norge har en tendens til å slippe inn mål når motstanderen har ballen.» (Arne Scheie)

«Det må da være en fordel for Brann at ikke Rosenborg scorer på alle sjansene sine?» (Arne Scheie under cupfinalen 1995)

- «Kan jeg få kysse deg, Jon?» (Arne Scheie da Ingebrigtsen vant hopp-VM)

- «Ja! Ja!» (svaret fra Jon Heirwig Carlsen)

«Der kommer Uschi Disl. Hun har vært grensevakt, så hun er vant til å skyte på flyktninger.» (Jon Heirwig Carlsen)

«Her lukter det kjempesprekk!» (Sagt av NRK-reporteren da de ventet Berit Mørdre Lammedal inn på stadion under et ski-VM)

«Og nå til andre episode av fotballkampen!» (En av dagsrevy-damene på NRK)

«Nå er det så mye bråk på banen at dommeren burde hatt trompet.» (Svein "Matta" Mathiesen kommenterer fotballkamp)

«Doktoren tok røntgenbilde av hodet mitt, og fant ingen ting.» (Dizzy Dean (Baseballspiller) forklarer hvordan han har det etter at han ble truffet i hodet av en ball i World Series 1934)

- «Kan vi ikke avslutte treningen nå? Jeg har vært her siden klokka tolv» (Mini begynner å bli sliten under trening).

- «Hold kjeften på deg, Mini. Jeg har vært her siden 1960!» (Nils Arne Eggen har liten sympati)

Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta. Dommeren er en kvinne som for anledningen har satt opp håret i hestehale: «Puh, så varmt det er... (pause). Nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin...»

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

:grine2:

Jeg måtte seriøst ta en pause for å stoppe fnisinga så ikke folk skal begynne å lure her, jeg er i skikkelig fredagsmodus i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...