AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Det her er ikke nødvendigvis sånn at jeg føler det er noe mellom henne og kjæresten. Kjæresten har en god, nær kompis som han også har bodd sammen med for 10 år siden. Og i løpet av den tiden traff kameraten altså denne jenta. De har alle tre hengt mye sammen og hun må ha vært mye i leiligheten gutta bodde i. pga covid og at de bor langt fra hverandre har jeg bare truffet dem to ganger. Jeg har vært med kjæresten i 3 år. De er hyggelige begge to, men umiddelbart da jeg skulle hilse på henne fikk jeg en dårlig magefølelse og det plager meg litt. For vi kommer til å treffe dem en god del i nær fremtid. Jeg har sjeldent dårlig magefølelse om folk, jeg liker de fleste mennesker og er positiv. Han har flere andre kvinnelige venner. Men jeg vet også at de gangene jeg får en sånn umiddelbar følelse har det alltid vært en grunn for det. Aldri slått feil og ofte har det vært en spesifikk ting også som viser seg å stemme. Jeg klarer ikke få tak i hva det er med henne, men liksom i det minste en ganske selvsentrert person Jeg vet ikke om jeg bør si noe til kjæresten, skal jeg bare prøve å bli kjent og heller være litt oppmerksom? Han liker dem og virker som om han liker henne godt. Anonymkode: 4a2d2...1ae
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Synes du skal gi det et par forsøk til. Du trenger nødvendigvis ikke å bli bestevenninne med henne, men i det minste akseptere at hun er der. Og ikke snakk henne ned til kjæresten din, det fører ikke noe godt med seg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Var hun for pen? Anonymkode: 67d1a...252 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Noen mennesker liker man ikke så godt. Hold det for deg selv. Anonymkode: 5dc3f...8d4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Jeg lurer også på hvordan du tolker utseendet hennes, er hun pen og har hun en fin kropp? Det er jo dessverre bevist at vi av og til tolker mennesker mer negativt ved førsteinntrykk dersom vår underbevissthet oppdager at de har noe ved seg som vi selv er usikre på hos oss selv. Kan det være noe i det? Uansett bør du absolutt ikke si noe negativt om henne til kjæresten din med mindre du etterhvert har noe spesifikt å nevne. Det du føler på nå, vil bare få deg til å se dramatisk og sjalu ut dessverre. Anonymkode: 745fd...1b7 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Gi henne en sjanse til. Av og til fremstår man ikke som sitt beste… siden dette er ei du kommer til å møte igjen er det lurt å gi henne litt tid, det kan være du endrer oppfatning Anonymkode: 68136...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var hun for pen? Anonymkode: 67d1a...252 Hun er søt, men ikke spesielt pen. Til de som har nevnt utseende så så jeg hvordan hun så ut på Facebook før vi møttes. Har ingebting med utseende å gjøre. Typen har penere venner enn henne og de har jeg ikke reagert sånn på. Anonymkode: 4a2d2...1ae
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer også på hvordan du tolker utseendet hennes, er hun pen og har hun en fin kropp? Det er jo dessverre bevist at vi av og til tolker mennesker mer negativt ved førsteinntrykk dersom vår underbevissthet oppdager at de har noe ved seg som vi selv er usikre på hos oss selv. Kan det være noe i det? Uansett bør du absolutt ikke si noe negativt om henne til kjæresten din med mindre du etterhvert har noe spesifikt å nevne. Det du føler på nå, vil bare få deg til å se dramatisk og sjalu ut dessverre. Anonymkode: 745fd...1b7 Antakeligvis vil jeg bare virke sjalu om jeg sier noe, og jeg vet jo ikke hva det er snakk om «enda». Men det har ikke noe med utseende å gjøre, sett henne før jeg møtte henne første gang på Facebook. og det var i person jeg fikk følelsen. Dessuten har han penere venninner enn henne jeg ikke har reagert sånn på. Hver gang jeg har hatt en sånn følelse har det vært noe rart. Fikk ikke dårlig magefølelse av kameraten. men uansett så får jeg vel bare være vennlig og hyggelig. Anonymkode: 4a2d2...1ae
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 Hadde en sånn person i livet mitt en gang. Et vennepar; hun var fra første øyeblikk en sånn person som hele tiden kom med små, men veldig subtile stikk og ga meg generelt veldig dårlige vibber. Syntes det var ubehagelig å være sammen med henne, men hun og mannen ble en fast del av vennegjengen, så jeg kunne liksom ikke unngå henne uten å fremstå som usympatisk. De gangene jeg prøvde å nevne det for mannen min ble han sur og sa at jeg var sjalu og sær og ikke ga henne en sjanse osv. Hun var den typen som oppførte seg helt annerledes mot menn enn kvinner, og resten av vennegjengen besto av menn, så alle de andre syntes hun var kjempegrei, om enn litt manipulerende og arrogant til tider. Jeg prøvde å være venn med henne for de andres skyld, og åpnet meg dessverre litt for mye om private ting. Hun endte opp med å bruke det mot meg da jeg til slutt sa til henne at jeg ikke likte oppførselen hennes. Forsøkte å rotte seg sammen med mannen min mot meg. Fikk meg til å fremstå som den slemme. Vennskapet med både henne og mannen hennes ble brutt på en kjip måte, men i det minste ga mannen min meg medhold i at jeg hadde blitt urettferdig behandlet. Hun var ute av livet mitt i 10 år, og så plutselig får jeg vite at hun - 60 mil unna - har forsøkt å sabotere vennskapet mellom meg og en venninne ved å fortelle henne en masse usannheter. Jeg lærte en stygg lekse om å være mer selektiv med hvilke mennesker jeg velger å ha i livet mitt. Anbefaler deg å være hyggelig med henne nå i begynnelsen, bli gjerne kjent, men vær oppmerksom, følg magefølelsen og ikke slipp henne innpå deg med mindre du blir trygg på at hun er en ålreit person likevel. Ikke snakk negativt om henne til kjæresten med mindre du har spesifikke, åpenbare ting å vise til. Om det viser seg at du ikke trives i hennes selskap skal du ikke tvinge deg til å henge med henne for kjæresten din sin skyld. Livet er for kort til at man skal måtte lide seg gjennom samvær med folk som får en til å føle seg miserabel. Anonymkode: 1c46b...408 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 Kan det hende at hun følte seg usikker på deg og hun virket unnvikende? Magefølelse alene sier ingenting om hva som ligger bak dette. Anonymkode: b1db4...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå