AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Samboer er 50 og jeg er 40, vært sammen i 5år. Vi har ikke hatt sex på flere år. Det startet med potensproblemer, men er nå blitt et ikketema. Tror innerst inne ingen av oss har noe lyst. Han tar aldri(!) på meg eller gir meg en klem. Dette savner jeg veldig. Bare ligge inntil og kjenne hud. Vi sover på forskjellig soverom. Dette fordi vi har forskjellig søvnmønster. Vi liker ikke samme mat, så spiser sjelden middag sammen. Jeg liker serier/bøker. Han liker surfe på nett og glo på nyheter/andre ting jeg ikke gidder se på i reprise. Så til det positive. Han er snill, smart, morsom, god jobb og har alt på stell. Jeg tror ikke han er utro. Han for meg ofte komplimenter. Jeg er inne i en trist periode nå, så ligger her søvnløs og grubler. For jeg ønsker meg et samliv med en mann som klemme meg, ligge inntil og vær fysisk nær. En som ser opp fra pc-en sin når jeg går naken forbi. Samtidig vet jeg ikke om jeg orker bryte ut…flytte…kjøpe med noe nytt….føler meg så dum for at alle forholdene mine ryker etter 5+år. Anonymkode: c106c...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hvor lenge har det vært sånn? Vi har vært i den der over lang tid selv. Jeg vet at ting som musikksmak osv er bagateller i det store og hele. men når til og med bagatellene ble ulikheter her, så føltes det helt håpløst. Vi lot det bare tralte og gå, og det siste året nå, så har vi sakte, men sikkert gått mot hverandre igjen. Vi har fremdeles ulikheter, men vi har funnet noen ting i midten vi begge liker. Anonymkode: 8a28d...b46 1
lillevill Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Forstår deg godt. Du vil ha et normalt samliv der du blir sett og får "se" den du elsker som setter pris på deg. Normalt.
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Har dere snakket sammen om dette? Hvis ja, hva har dere prøvd for å komme ut av den onde sirkelen? Et forhold blir aldri bra hvis ingen vil at det skal være bra, det krever en innsats fra begge.
exictence Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er inne i en trist periode nå, så ligger her søvnløs og grubler. For jeg ønsker meg et samliv med en mann som klemme meg, ligge inntil og vær fysisk nær. En som ser opp fra pc-en sin når jeg går naken forbi. Anonymkode: c106c...8cb har du sagt til ham at du setter pris på når han gjør det? Si det
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Gå til parterapi før det er forseint! Om ingenting utilgivelig har skjedd kan det fremdeles være mulig å finne gnisten, men det krever at dere begge ønsker det og prøver å gjøre hverandre lykkelige. Anonymkode: 05582...046 1
Enmanelskeråhate Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samboer er 50 og jeg er 40, vært sammen i 5år. Vi har ikke hatt sex på flere år. Det startet med potensproblemer, men er nå blitt et ikketema. Tror innerst inne ingen av oss har noe lyst. Han tar aldri(!) på meg eller gir meg en klem. Dette savner jeg veldig. Bare ligge inntil og kjenne hud. Vi sover på forskjellig soverom. Dette fordi vi har forskjellig søvnmønster. Vi liker ikke samme mat, så spiser sjelden middag sammen. Jeg liker serier/bøker. Han liker surfe på nett og glo på nyheter/andre ting jeg ikke gidder se på i reprise. Så til det positive. Han er snill, smart, morsom, god jobb og har alt på stell. Jeg tror ikke han er utro. Han for meg ofte komplimenter. Jeg er inne i en trist periode nå, så ligger her søvnløs og grubler. For jeg ønsker meg et samliv med en mann som klemme meg, ligge inntil og vær fysisk nær. En som ser opp fra pc-en sin når jeg går naken forbi. Samtidig vet jeg ikke om jeg orker bryte ut…flytte…kjøpe med noe nytt….føler meg så dum for at alle forholdene mine ryker etter 5+år. Anonymkode: c106c...8cb Ja dette hørtes jo givende ut…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 Det hørtes ikke ut som det var noen barn i bildet her også? Her tror jeg du vet hva du må gjøre. Jeg tror man blir mer ensomt i et slikt forhold enn alene. 40 år er ingen alder. Det er vell da kvinner peaker på sexfronten. Så å legge det på hylla er veldig dumt. Begjær og seksuelle behov kan gå i dvale når det er slik som hos dere. Hvis det derimot blir vekket så har du utrolig mye godt i vente. Mulig du ikke bør gå glipp av det. Anonymkode: c0179...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå