Gå til innhold

Hvilken farge har du på soverommet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har malt soverommet å vil tipse om hvilken farge dere har brukt? Er så i tvil om farge på soverommet . Trenger tips . 😊 

Anonymkode: 04065...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har malt soverommet i Dempet Sort, supermatt, og elsker det.  Tak, dør, vinduskarmer og skap er hvite.  Rommet er lunt og hyggelig.  

Anonymkode: 3c9f5...c86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ascott på soverommet. :)  Kunne tenkt meg noe grønt eller brunt faktisk. 

Anonymkode: ebfe2...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en veldig lys blåfarge på soverommet (var sånn da vi kjøpte, så aner ikke hva den heter). Er forsåvidt fornøyd med den, liker å ha det litt kaldt i fargene på soverommet. 

Gjesterommet har vi malt i lys lavendel, og det er vi veldig fornøyd med. 

Anonymkode: 51d4e...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har krydderurt, mannen har deco blue. Begge har soverom på ca 15 kvm, men med forskjellige lysforhold. Jeg har derfor valgt farge ut i fra personlig smak og lysforhold, samtidig som jeg ville ha en viss stil. Ikke alle farger og nyanser som blir like fine på rommene; jeg har prøvet og feilet. 

Anonymkode: f1b5e...f9e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hva du liker. Vi har et veldig kjedelig soverom, men det er også veldig behagelig. Jotun Form heter fargen.

Bilde hentet fra Instagram.

183E6646-8A3F-4745-BB3E-F593DCA8B63C.jpeg

Anonymkode: 8eb97...f66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Comfort Grey på veggene og Letthet i taket, begge fra Jotun. Har egentlig lyst på en kontrastvegg og, så er i tenkeboksen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har ascott på soverommet. :)  Kunne tenkt meg noe grønt eller brunt faktisk. 

Anonymkode: ebfe2...a1b

vi har brunt (mørkt) soverom, elsker det 🥰

Anonymkode: 5ed2b...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Granskygge" på tre av veggene og "Local Green" på den siste. Begge helmatte og fra Jotun. Soverommet går med andre ord i grønt. Lune farger, men ikke for mørkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...