Uperfekt mamma Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Jeg skal ikke skrive et langt innlegg, men holder det kort. I oktober hadde jeg barnefri og skulle drikke sammen med venninner og en «bekjent» som skulle ta med seg noen kompiser. Han kom alene, jeg hadde flørtet litt på messenger med han men i real life var han ikke min type mann. Dette gav jeg også utrykk for. Timene gikk og jeg kjente jeg var både trøtt og sliten og ikke minst alt for full. Så jeg gikk og la meg mens besteveninna( eller etter hendelsen eks besteveninna mi )og han andre satt igjen. Trodde jeg kunne legge meg å sove trygt….. Istede ble jeg voldtatt. Dette ble selvfølgelig anmeldt, jeg dro til voldtektsmottaket, og den dag i dag går jeg sykmeldt, har snart time for behandling av posttraumatisk stress syndrom. Fra jeg anmeldte saken og de avhørte person a til de avhørte person b gikk det 3 mnd 😳 dette resulterer i henleggelse i slutten av januar pga bevisets tilstand da de sier det samme. De har jo hatt 3mnd å samkjøre historiene så kom ikke helt uventet. Under etterforskningen har min tidligere besteveninne og moren spredd mye løgn til andre så de visste jeg kom til å få høre, og fortsatt så kontakter hun mennesker som jeg har hatt eller har i livet mitt for å spe piss. Jeg får ikke fred. Jeg klarer snart ikke mer, hva kan jeg gjøre for å få slutt på det? 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Be om besøksforbud? Anonymkode: ae5ca...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Du kan anmelde for krenkende og trakasserende oppførsel. Det kan høres ut som det er greit, i tillegg til besøk- og kontaktforbud. Utover det så anbefaler jeg at du fjerner deg fra det miljøet, uansett om det har vært bestevenninne eller ikke. Anonymkode: 721d1...39c 3
Queen94 Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Huff, beklager for alt du måtte oppleve ❤️ Kanskje du burde flytte vekk, starte på nytt? Det er kanskje den eneste utveien der du får fred. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Queen94 skrev (1 time siden): Huff, beklager for alt du måtte oppleve ❤️ Kanskje du burde flytte vekk, starte på nytt? Det er kanskje den eneste utveien der du får fred. Da jeg var redd for at en skulle komme på uventet besøk etter at jeg hadde politi anmeldt i forhold til forfalskning av dokumentasjon. Var redd for hva vedkomne kom til å gjøre. Jeg ringte til politiet og de anbefalte besøks forbud. Politiet visste hvem denne personen var og vedkomne hadde masse saker på seg. Hadde ringt til politiet og tatt en samtale med de. Anonymkode: 206ad...3d7
Uperfekt mamma Skrevet 12. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Be om besøksforbud? Anonymkode: ae5ca...e3b Søkte om det under anmeldelsen men fikk ikke men skal prøve på d på nå
Uperfekt mamma Skrevet 12. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan anmelde for krenkende og trakasserende oppførsel. Det kan høres ut som det er greit, i tillegg til besøk- og kontaktforbud. Utover det så anbefaler jeg at du fjerner deg fra det miljøet, uansett om det har vært bestevenninne eller ikke. Anonymkode: 721d1...39c Takk for tips ☺️ Jeg har fjernet meg fra alle med unntak ei da hu er i slekt med vedkomne men har ikke noe kontakt med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå