Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig og få sterkere og sterkere kynnere for hver gang man er gravid? 

Er 14 uker på vei og er skikkelig plaget. Gjør ikke direkte vondt men er ubehagelig. 

Andre? 

Anonymkode: 22e07...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid med 3. mann og uke 14 her og. Har lurt på om jeg allerede har kjent kynnere, men er litt usikker. 
Husker at mamma sa ho fikk kynnere tidligere for hvert barn ho fikk, og spesielt med nr 3 og 4. Så tror absolutt det er mulig å få det ganske tidlig når livmoren tydelig vet hva den skal. Hvordan kjennes dette ut for deg? Trigges det av noe spesielt?

Skrevet

Trigges ikke av noe spesielt tror jeg. Det kjennes ut som et press, spesielt på urinblæren, også blir jeg litt varm i kinnene. Også litt sånn menssmerter-aktig i livmor og korsrygg. Har faktisk kjent det noen uker allerede. 

Håper det blir bedre jo lenger opp livmoren kommer. Slippe det presset mot urinblæren iallefall. 

Skrevet

Jeg får litt følelsen av at jeg har en tung ball inni der. Som kjennes hardere ut enn resten og som du sier presser på blæra.

Var på UL tidligere denne uka og legen sa at livmora allerede var kommet opp av bekkenet og lå mellom bekken og navlen. Jeg har en del polstring på magen, isolasjon om man vil :ler:, så synes det er vanskelig å kjenne når jeg tar på området. Må huske å spør JM om dette neste gang jeg skal på kontroll.

Skrevet
Kakaoen skrev (18 minutter siden):

Jeg får litt følelsen av at jeg har en tung ball inni der. Som kjennes hardere ut enn resten og som du sier presser på blæra.

Var på UL tidligere denne uka og legen sa at livmora allerede var kommet opp av bekkenet og lå mellom bekken og navlen. Jeg har en del polstring på magen, isolasjon om man vil :ler:, så synes det er vanskelig å kjenne når jeg tar på området. Må huske å spør JM om dette neste gang jeg skal på kontroll.

Ja litt den følelsen her og. Tung ball som liksom er litt i veien. Kan ikke huske jeg kjente det så voldsomt med de andre. Jeg har også litt så vanskelig å kjenne hvor livmor er. Jeg var hos legen i dag men glemte å spørre om dette 🙈

Skrevet

Nei, jeg kjente minst med fjerdemann. Er det lenge siden forrige fødsel?

Anonymkode: d68c9...f73

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nei, jeg kjente minst med fjerdemann. Er det lenge siden forrige fødsel?

Anonymkode: d68c9...f73

5 år

Skrevet

Jeg venter også nr 4, og har hatt mye kynnere siden uke 10-11. Er i uke 17 nå, og har mange ubehagelige daglig. Noen av de kjennes faktisk ut som milde rier, sånn de helt i starten før man skjønner at det er i gang. Er 9 år siden forrige gang, men da også hadde jeg mye kynnere fra tidlig av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...