AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Del Skrevet 10. februar 2022 Bor i kollektiv med en fyr som kun er på rommet, våken hele natta, sover hele dagen. Er bekymret og lurer på om han tar noe som får han til å være våken hele natta. Hvilke tegn kan jeg se etter? Anonymkode: 69f3b...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Del Skrevet 10. februar 2022 Hvis han sover hele dagen er det vel ikke rart at han er våken hele natta? Anonymkode: 9dba1...0b4 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Del Skrevet 10. februar 2022 Hvordan kroppen responderer på inntak av kokain og hva som er synlig, kan du enkelt google. På bakgrunn av det du skriver her ser jeg ingen grunn til å mistenke bruk av kokain, eller noen stoffer i det hele tatt. Noen bare snur døgnrytmen, og da trenger man jo ikke noe stimulerende for å holde seg våken - han sover jo normal antall timer? Skal man holde seg våken så er det heller ikke kokain, men amfetamin som er det mest sannsynlige stoffet. Men som sagt ser jeg ikke hvorfor du mistenker stoffbruk i det hele tatt. Anonymkode: 53b8e...8eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 10. februar 2022 #4 Del Skrevet 10. februar 2022 At han sover på dagen og er våken om natta er et tegn på forstyrret døgnrytme, ingenting annet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Del Skrevet 11. februar 2022 Snakk om å henge seg opp i andre mennesker sitt liv... Anonymkode: d2496...ddb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Del Skrevet 11. februar 2022 Mange i den alderen som snur døgnet... Anonymkode: 25309...0e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shmohawk Skrevet 11. februar 2022 #7 Del Skrevet 11. februar 2022 Du kan begynne med å passe dine egne saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Del Skrevet 11. februar 2022 Høres jo ut som han bare har snudd døgnet... Anonymkode: b30f7...d34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Del Skrevet 11. februar 2022 Driver man med kokain sitter man ikke på rommet døgnet rundt. Det veit jeg. Han har forstyrret døgnrytme, gamer, sliter med psykisk helse eller så er han bare et nattdyr. Såre enkelt TS 🤦♀️ Anonymkode: e7d06...288 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Driver man med kokain sitter man ikke på rommet døgnet rundt. Det veit jeg. Han har forstyrret døgnrytme, gamer, sliter med psykisk helse eller så er han bare et nattdyr. Såre enkelt TS 🤦♀️ Anonymkode: e7d06...288 Takk for svar☺️ TS Anonymkode: 69f3b...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #11 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Driver man med kokain sitter man ikke på rommet døgnet rundt. Det veit jeg. Han har forstyrret døgnrytme, gamer, sliter med psykisk helse eller så er han bare et nattdyr. Såre enkelt TS 🤦♀️ Anonymkode: e7d06...288 Dette☝️👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Del Skrevet 11. februar 2022 Hvorfor tror du han tar narkotika da? Det kan vel like gjerne være at han heller innpå med kaffe? Han liker vel bare å game om natta og sove om dagen tenker jeg. Anonymkode: f24a2...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Del Skrevet 11. februar 2022 Bålkaffe skrev (11 timer siden): At han sover på dagen og er våken om natta er et tegn på forstyrret døgnrytme, ingenting annet. Dette. Jeg ble helt fucka i døgnrytmen etter mange års nattejobbing. Til slutt ble jeg syk, og langtidssykemeldt. I denne perioden prøvde å jeg å snu døgnrytmen, men det var ikke enkelt. I de verste periodene var jeg våken til 9/10 på morgenen, og jeg husker jeg var veldig fornøyd når jeg klarte å få det ned til 3/4 på natten.... Jeg inntok ingen narkotiske stoffer, det var bare døgnrytmen min som var fullstendig på tur. Tok lang tid før jeg klarte å snu det fullstendig. Egentlig fikk jeg vel ikke helt kontroll på det før jeg kom ut i jobb og studier igjen, for å være ærlig. Anonymkode: 45759...2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Del Skrevet 11. februar 2022 Tegn på at man bruker kokain: Mye drikking, festing hvor du ofte har noe hvitt pulver i nesa. Anonymkode: 63bff...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patton Skrevet 11. februar 2022 #15 Del Skrevet 11. februar 2022 Går han med planer om å starte en pop-up klesbutikk, eller å starte seg eget jeansmerke? I så fall bruker han kokain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 11. februar 2022 #16 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bor i kollektiv med en fyr som kun er på rommet, våken hele natta, sover hele dagen. Er bekymret og lurer på om han tar noe som får han til å være våken hele natta. Hvilke tegn kan jeg se etter? Anonymkode: 69f3b...d74 Herregud, han sover hele dagen og er våken hele natten. Han har snudd døgnrytmen sin og mest trolig sitter han å ganer. Ikke bland deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bor i kollektiv med en fyr som kun er på rommet, våken hele natta, sover hele dagen. Er bekymret og lurer på om han tar noe som får han til å være våken hele natta. Hvilke tegn kan jeg se etter? Anonymkode: 69f3b...d74 Er han en gamer? Typisk isåfall å snu døgnet uten dop! Anonymkode: eb0d1...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå