AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Del Skrevet 10. februar 2022 Er fremdeles litt ør, -men siden i dag tidlig har jeg hatt en tåpelig flir over hele fjeset og må bare lufte litt tanker om dagens store aha opplevelse. Cluet er altså at i dag tidlig hoppet jeg inn døren til en Tantra massør etter å ha tenkt på det lenge. Vi avtalte sist uke, og det som tippet det over var at jeg stilte spørsmål om Tantra var noe for en gravid. Massøren sendte et kjapt "engangsbilde" av en gravid dame i studioet, og fortalte om nedkomsten som ble gjort uten noen form for rifter. Og med det som "unnskyldning" fant jeg ut at kan hun, så kan jeg. Jeg tror hjertet skulle sprette ut av brystet når jeg gikk inn døren, men massøren var så rolig og selvsikker at jeg bare glemte hele nervøsiteten. Så snakket vi litt og jeg måtte signere på et samtykke skjema før han satt i gang. Jeg fikk og valget om å gå om det var noe jeg var tvilende til, men da hadde vi snakket såpass godt at jeg ikke trengte tenke noe mer. Det ble 90 minutter i himmelen og jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at dette skal jeg gjøre igjen så snart jeg overhodet kan. For første gang i mitt liv var jeg og bare jeg i fokus og det var så dødsgodt at jeg begynte rett å slett å gråte. Massøren var en helt normal type som var rett frem og hadde noen hender som var helt magisk. Nå tuller jeg i seng og skal drømme søtt om olje, varme kluter og bare håper at smilet sitter like godt på plass når lille frøkenen står opp og sier "Mamma". Anonymkode: 06567...3a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 10. februar 2022 #2 Del Skrevet 10. februar 2022 Hm, en massør som sender bilder av eksisterende kunder til nye potensielle? Høres meget lugubert ut, med mindre det var med samtykke. Fortsatt underlig😮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Del Skrevet 10. februar 2022 Kan du beskrive behandlingen? Hva er forskjellen på denne typen massasje og vanlig massasje? Anonymkode: 96c81...035 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 10. februar 2022 #4 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du beskrive behandlingen? Hva er forskjellen på denne typen massasje og vanlig massasje? Anonymkode: 96c81...035 Tar jeg ikke helt feil, så er det mer kroppskontakt, og ikke kun massasje på utsiden. Innsiden får seg en runde også😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Del Skrevet 11. februar 2022 Så sexkjøp er greit, når det gjøres av en kvinne?? Anonymkode: a8614...3de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Del Skrevet 11. februar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Så sexkjøp er greit, når det gjøres av en kvinne?? Anonymkode: a8614...3de Man kjøper et arbeid som er utført med hendene. Akkurat som du betaler for en snekker, elektriker, mekaniker osv. Så lenge begge parter er happy med transaksjonen oppleves forbud eller moralisering som ingenting annet en hyklersk. Kjipe situasjoner og utnytting finner du også i alle bransjer så det argumentet er unødig å komme med. Forbud fører også til at de som selger nyttige tjenester som tantra, sex, eskortetjenester osv ikke kan organisere seg eller benytte rettsvesenet. Så dere moralister som hater sexkjøp fordi menn heller kjøper sex enn å ligge med dere - dere bidrar til problemet. Anonymkode: 6dd5a...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Del Skrevet 11. februar 2022 Påkrevd skrev (19 timer siden): Tar jeg ikke helt feil, så er det mer kroppskontakt, og ikke kun massasje på utsiden. Innsiden får seg en runde også😅 Innsiden? Det står spesifisert på nettsiden deres at de ikke kommer i kontakt med intime kroppsdeler, hvordan kan de da massere på innsiden? Anonymkode: 96c81...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 11. februar 2022 #8 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Innsiden? Det står spesifisert på nettsiden deres at de ikke kommer i kontakt med intime kroppsdeler, hvordan kan de da massere på innsiden? Anonymkode: 96c81...035 Tror det er ganske vanlig at de tilbyr det som en del av pakka. https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg var kanskje litt euforisk når jeg skrev innlegget, men nå noen dager senere har jeg ikke endret mening. 1. Jeg valgte Tantra light som ikke inkluderer Yoni massasje, nettopp fordi det var første gang. Men massøren trigget alle andre nytelsesreflekser og jeg angrer litt på light versjonen. Jeg skal defiitivt prøve igjen når jeg får råd, tid og anledning. 2. Massøren var hele tiden påkledd og var utrolig enkel å prate med. I starten fikk jeg en intro til hva Tantra var, en kopp kaffe og jeg måtte signere et samtykkeskjema før behandlingen startet. Jeg fikk også anledning til å trekke meg og gå om det var noe jeg ikke likte i samtalen. 3. Massasjen startet som en helt vanlig massasje - men få minutter etter så tok han hånden opp i hårfestet og bakhodet og trykket i hodebunnen mens han holdt i håret samtidig. Og derfra var jeg egentlig solgt. Han tok på plasser jeg omtrent ikke viste at kunne gjøre så godt som det gjorde og det var mest måten han masserte på som var annerledes. Her kjente man styrke i bevegelsene hele tiden og når han helte mer olje på så var den varm og jeg kjente hvordan den rant på kroppen. 4. Han var hele tiden nær og stoppet opp flere ganger og forklarte hva som skjedde med kroppen på en veldig enkel måte slik at jeg skjønte mer av hva som skjedde og hvorfor. 5. Bildet av den gravide damen hadde ansikt sladdet, og var ikke noe "hot". Det viste vare en pen gravid kvinne og var sendt med samtykke fra kunden. Hun hadde fått Yoni massasje med olje som inneholder vitamin E og som gjør huden elastisk til nedkomsten. Og fødte i flg ham uten noen form for rifter eller skader som er ganske vanlig. Jeg vil gjerne gjøre det samme om det er mulig fordi sist måtte jeg sy der nede og det var vondt å ha sex i over et år etterpå. Jeg skjønner lite av de moralske pekefingrene her. Tantrisk massasje er en alternativ behandling som også juristene i Forbrukerrådet har omtalt som lovlig. Det var ingen sex her, bare en dampende het erotisk situasjon. Og det er faktisk helt innafor å føle seg oppstemt og yr. For å si det sånn........ min mann var svært fornøyd med kvelden. Anonymkode: 06567...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Del Skrevet 13. februar 2022 Så du er en sexkjøper altså TS. Visste du at det er ulovlig i Norge? Syns du skal melde deg selv til politiet for å betale boten for å ha utnyttet et annet menneske på denne måten. Anonymkode: 44453...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #11 Del Skrevet 13. februar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Det var ingen sex her, bare en dampende het erotisk situasjon. Fra wiki: Erotikk (gresk: ἔρως, eros; «begjær») er en kvalitet som fører til seksuelle følelser Anonymkode: 44453...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #12 Del Skrevet 13. februar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var kanskje litt euforisk når jeg skrev innlegget, men nå noen dager senere har jeg ikke endret mening. 1. Jeg valgte Tantra light som ikke inkluderer Yoni massasje, nettopp fordi det var første gang. Men massøren trigget alle andre nytelsesreflekser og jeg angrer litt på light versjonen. Jeg skal defiitivt prøve igjen når jeg får råd, tid og anledning. 2. Massøren var hele tiden påkledd og var utrolig enkel å prate med. I starten fikk jeg en intro til hva Tantra var, en kopp kaffe og jeg måtte signere et samtykkeskjema før behandlingen startet. Jeg fikk også anledning til å trekke meg og gå om det var noe jeg ikke likte i samtalen. 3. Massasjen startet som en helt vanlig massasje - men få minutter etter så tok han hånden opp i hårfestet og bakhodet og trykket i hodebunnen mens han holdt i håret samtidig. Og derfra var jeg egentlig solgt. Han tok på plasser jeg omtrent ikke viste at kunne gjøre så godt som det gjorde og det var mest måten han masserte på som var annerledes. Her kjente man styrke i bevegelsene hele tiden og når han helte mer olje på så var den varm og jeg kjente hvordan den rant på kroppen. 4. Han var hele tiden nær og stoppet opp flere ganger og forklarte hva som skjedde med kroppen på en veldig enkel måte slik at jeg skjønte mer av hva som skjedde og hvorfor. 5. Bildet av den gravide damen hadde ansikt sladdet, og var ikke noe "hot". Det viste vare en pen gravid kvinne og var sendt med samtykke fra kunden. Hun hadde fått Yoni massasje med olje som inneholder vitamin E og som gjør huden elastisk til nedkomsten. Og fødte i flg ham uten noen form for rifter eller skader som er ganske vanlig. Jeg vil gjerne gjøre det samme om det er mulig fordi sist måtte jeg sy der nede og det var vondt å ha sex i over et år etterpå. Jeg skjønner lite av de moralske pekefingrene her. Tantrisk massasje er en alternativ behandling som også juristene i Forbrukerrådet har omtalt som lovlig. Det var ingen sex her, bare en dampende het erotisk situasjon. Og det er faktisk helt innafor å føle seg oppstemt og yr. For å si det sånn........ min mann var svært fornøyd med kvelden. Anonymkode: 06567...3a4 Hvor i landet blir dette tilbudt? Jeg vil definitivt prøve det ut Anonymkode: c0255...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #13 Del Skrevet 13. februar 2022 Var i Bergen, bare å søke på Google. Jeg valgte et sted med Norske behandlere fordi mange av de andre så litt lugubre ut. Han jeg var hos het Bjørnar. Voksen og veldig behagelig type som det var enkelt å prate med. Er også mange som har kun kvinnelige behandlere om det er mer rett for deg. Anonymkode: 06567...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #14 Del Skrevet 13. februar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Så du er en sexkjøper altså TS. Visste du at det er ulovlig i Norge? Syns du skal melde deg selv til politiet for å betale boten for å ha utnyttet et annet menneske på denne måten. Anonymkode: 44453...2e9 Var ikke noe sex her nei. Du må være tidenes mest dømmende person. Anonymkode: 06567...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #15 Del Skrevet 13. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Var ikke noe sex her nei. Du må være tidenes mest dømmende person. Anonymkode: 06567...3a4 Du kjøpte seksuelle tjenester. Det er ulovlig. Anonymkode: 44453...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #16 Del Skrevet 13. februar 2022 Takk for du deler. Tenkt lenge selv på å prøve dette. Hva var prisen per tid? Anonymkode: 6e118...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 13. februar 2022 #17 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kjøpte seksuelle tjenester. Det er ulovlig. Anonymkode: 44453...2e9 Massasje er lov. Også sensuell massasje. Vaginal massasje som en del av tantra er så vidt jeg kan se lov, det også. Visstnok skal det ha helsemessige fordeler. Om mottakeren skulle finne på å bli opphisset, endrer ikke det lovverket. irettesett meg gjerne om jeg tar feil, men det er ihvertfall sånn det ser ut for meg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #18 Del Skrevet 14. februar 2022 11 hours ago, Påkrevd said: Massasje er lov. Også sensuell massasje. Vaginal massasje som en del av tantra er så vidt jeg kan se lov, det også. Visstnok skal det ha helsemessige fordeler. Om mottakeren skulle finne på å bli opphisset, endrer ikke det lovverket. Da burde jo det samme gjelde for penis-/lingam-massasje. Anonymkode: 70b35...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 14. februar 2022 #19 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da burde jo det samme gjelde for penis-/lingam-massasje. Anonymkode: 70b35...6a3 Det er kanskje lov? Det tilbys og beskrives på flere nettsider, ser jeg. Bl.a. denne https://tantriskmassasje.no/no/for-men/ Tantrisk massasje sies jo å ha en effekt og går muligens under alternativ behandling-paraplyen, og blir dermed lovlig. En "thaimassasje-salong" som tilbyr en plain runk vil antakeligvis ikke anses som alternativ behandling og følgelig være ulovlig. Vet ikke, men siden det tilbys helt åpent, tenker jeg at det ihvertfall ikke er mindre lov for menn enn for kvinner, så lenge det heter tantra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 14. februar 2022 #20 Del Skrevet 14. februar 2022 Dette vet jeg litt om. Tantrisk massasje befinner seg i et grenseland, i en gråsone. Den mest ikke-seksuelle tantraen, den som ikke berører kjønnsorganene, tror jeg ikke noen bryr seg om. Strengt tatt er den også innunder begrepet "seksuell" idet massør/massøse er avkledd og at hudkontakten er betydelig. Men graden av sex er så uskyldig og lav at den kan bortdefineres. Noe av poenget med massasjen er å få hjelp til å slappe av med et menneske innenfor egen intimsfære. (Og - husk - i de aller fleste tilfellene er massør/massøse avkledd eller nesten helt avkledd, også for å skape balanse: Den som masseres skal ikke føle seg "naken og alene". Man er sammen om å være naken.) Neste nivå er hakket mer seksuell. Den innebærer berøring av kjønnsdelene, men uten orgasme som mål. Også dette er dypt forankret i tantra-teori. Man skal slippe massør/massøse helt nær, i de aller mest intime, og være fullstendig passiv mens man kjenner på hvordan dette påvirker en. Utløsning er ikke noe mål - tvert imot er meningen at energien som bygges opp skal beholdes i kroppen, men skulle kvinnen eller mannen likevel få orgasme, skal ikke det oppleves eller oppfattes som skamfullt eller galt. Nivået over dette forlater opprinnelig tantra-filosofisk teori og beveger seg over i ren erotisk behagelighet. Også her er fundamentet kompetent massasje, men kroppsberøringen og hudkontakten kombineres med en behandling om kjønnsdelene som skal ende med utløsning. Men det tilbys ikke seksuelle tjenester utover tett hudkontakt og bruk av hender og fingre. Det er dette tredje nivået som trolig trigger lovbestemmelsene om salg av seksuelle tjenester. Men siden det overhodet ikke tilbys regulær seg (hvis en massør tilbyr dette vil hun miste jobben umiddelbart), prioriterer ikke politiet denne bransjen. De som tilbyr tjenestene opererer med åpne adresser, de har selskaper registrert i Brønnøysund, de har massøser som bor i Norge, og de betaler skatt. Og de selger altså ikke sex i vanlig forstand. Da er det mye viktigere å følge med på prostitusjonsmarkedet med trafficking og tvang og dop. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå