AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #21 Del Skrevet 11. februar 2022 Her er det en del ekstra hele desember egentlig. Baker med barna og snacker på julekaker og annet godis. Mye ekstra kos på jobben og konfekt fra pasienter osv. Er også flere middagsselskaper med tre retter og dessert, julebord osv. Mer alkohol enn vanlig. Men er ikke noe fråtsing, bare et anderledes og mer usunnt kosthold. Men er nedre del av normal bmi, og gikk opp ca 2kg. Gått dem ned i januar (bevisst). Anonymkode: b56df...30a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #22 Del Skrevet 11. februar 2022 -2,5 kg siden julaften. Spiste godt hver eneste dag frem til uti nyttårsdagene, men trente også som vanlig så gikk ikke opp. Prøver å gå ned 5-6 kilo til i løpet av året da Anonymkode: b8cc1...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #23 Del Skrevet 11. februar 2022 Kom meg gjennom julen uten vektendring uten at jeg føler at det gikk bekostning av kosen. Har gått ned et par kg siden da uten at jeg har jobbet veldig hardt for det. Anonymkode: 8da49...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 12. februar 2022 #24 Del Skrevet 12. februar 2022 Om noe, så går jeg ned i jula.. da har jeg god tid til å trene😂 men har vært på samme vekt hele tiden. Blir fort mett av julemiddagene, så eter ikke spesielt store porsjoner. Spiser mye godteri, men det gjør jeg resten av året også🤭🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå