AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Del Skrevet 10. februar 2022 Hvor mye gikk du opp? Har du gått ned alle til nå? Anonymkode: c9af1...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Del Skrevet 10. februar 2022 Gud nei, det har jo nettopp vært jul, tålmodighet. Anonymkode: de2b7...292 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Del Skrevet 10. februar 2022 ja, gikk opp 1.5 kg nesten. det var borte etter to uker. det meste er jo bare drikke 🍻 Anonymkode: 81d8e...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 10. februar 2022 #4 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor mye gikk du opp? Har du gått ned alle til nå? Anonymkode: c9af1...f8e Veide meg ikke. Har ikke veid meg på et par år. Men spiste meget godt i julen. Samtidig utnyttet jeg all maten til å få noen fantastiske treningsøkter igjennom hele julen. Viktig å utnytte all energien 😃. Det som evt var øverflødig er borte nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Del Skrevet 10. februar 2022 Ja. Anonymkode: 3931e...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Del Skrevet 10. februar 2022 Ja, gått ned 5 kg siden jul. Håper jeg klarer å holde det gående. Anonymkode: 82cda...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Del Skrevet 10. februar 2022 Nope! Anonymkode: e4480...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Del Skrevet 10. februar 2022 Mangler ett kilo ennå, gikk opp tre. Anonymkode: c8187...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Del Skrevet 10. februar 2022 Har aldri skjønt dette med julekiloer. Spiser jo ikke mer i jula enn ellers. Anonymkode: 2bdb8...9b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #10 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg gikk ikke opp i jula spesifikt, men i høst. Har gått ned igjen i løpet av januar. Anonymkode: 1c184...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Del Skrevet 11. februar 2022 Går alltid ned 3 kg om vinteren, og opp 3 kg om sommeren, så akkurat nå ligger jeg greit an😂 Anonymkode: 9b598...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har aldri skjønt dette med julekiloer. Spiser jo ikke mer i jula enn ellers. Anonymkode: 2bdb8...9b8 Nei det forstår ikke jeg heller. Bortsett fra at pinnekjøttet har fett som "saus" så er ikke mater fetere enn ellers, ikke spiser jeg meg mettere enn ellers, og julegodis erstatter jo bare annen søtmat som godteri på lørdagene. Spiser folk julekaker og godis hver eneste dag? For meg virker det rart, tror jeg hadde mistet lysten etter tre dager. Anonymkode: 7d070...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har aldri skjønt dette med julekiloer. Spiser jo ikke mer i jula enn ellers. Anonymkode: 2bdb8...9b8 Mange gjør jo det. Men forstår ikke de som går opp 5 kg og mer, da snakker vi overdreven fråtsing uten tanke på morgendagen. Anonymkode: d88ed...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. februar 2022 #14 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har aldri skjønt dette med julekiloer. Spiser jo ikke mer i jula enn ellers. Anonymkode: 2bdb8...9b8 Du nei, men jeg og mange andre gjør det. Spiser også fetere mat enn ellers, samt mye snacks, godteri og kaker. I tillegg til alle ølen da! Åh, jula er fantastisk 🤩 Frotse-jula mi varer fra kvelden lille julaften til etter frokost andre juledag (så drar jeg hjem til meg selv igjen). Aner ikke hvor mye jeg gikk opp, men noe var det jo. Har ikke vekt og trives godt med det. Jobber heller ikke for å ta av meg kiloene, det skjer automatisk med mye aktivitet og sunn mat ellers i året. Nettopp hatt covid også, så har ikke fått trent på et par uker, samt kost meg litt for å gjøre det så hyggelig som mulig å isolasjon alene. Så vil tro jeg gikk opp litt der også, men igjen, det ordner seg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #15 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvor mye gikk du opp? Har du gått ned alle til nå? Anonymkode: c9af1...f8e vel jeg har gått ned 8 kilo siden starten av desember 😎 så.. hvis vi snakker om de fra julen 2020 så.. Anonymkode: 56939...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #16 Del Skrevet 11. februar 2022 De aller fleste inntar mer kalorier i julen eller ellers, jo.. Det er julekaker og julesnop overalt, store overdådige middager med dessert, og så gjerne enda mer julegodis på kvelden, og gløgg og faenskap. Jeg pleier legge på meg et par kg. Ett kg igjen, og nå begynner først en måned med fire bursdager, fastelavn, morsdag, og så er det pinadø påske med påskemarsipan (elsk!), og så er det 17.mai, og så er det sommer og da må man jo nesten ha litt is.. gah.. Anonymkode: 4fd2f...11f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Del Skrevet 11. februar 2022 Gikk opp ti kg jula 2020, håper å bli kvitt resten ila. våren🙈 Denne julen gikk derimot kjempebra, gikk heller litt ned enn opp🥳 Anonymkode: 7046c...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #18 Del Skrevet 11. februar 2022 Hvor lenge varer jula hos dere som går opp i vekt? Hos oss er det typisk en uke før jul til nyttårsaften. Man går ikke opp i vekt på så kort tid. Anonymkode: d6323...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #19 Del Skrevet 11. februar 2022 Tatt av, nei, er nok bare å innse at kiloene fra julen som var kommet til å få selskap av neste års julekilo 😆 Anonymkode: dd36f...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvekk Skrevet 11. februar 2022 #20 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor lenge varer jula hos dere som går opp i vekt? Hos oss er det typisk en uke før jul til nyttårsaften. Man går ikke opp i vekt på så kort tid. Anonymkode: d6323...969 Jeg har samme juleintervall som deg, og jeg spiser meg ikke trillende mett eller snop hele dagen lang, men et par julekjeks og litt annerledes mat en ellers. Men jeg går alltid opp 5 kg på den perioden. En del er vann og salt og forsvinner raskt, resten må jeg jobbe hardt for. Men jula er jula, og det er ikke viktig for meg å frastå alt da, da velger jeg kos og noen kg. Men at man ikke går opp i vekt på kort tid er veldig individuelt, der er det mange faktorer som spiller inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå