Gå til innhold

Love is blind, sesong to!

Lill3My

Anbefalte innlegg

Begynner i morgen (11/2)! Noen som skal se?! Er vanligvis ikke så glad i ting som paradise hotel, love Island ol. Men såg denne serien da den kom og likte den godt. Syntes det er spennende å se og tenke på hvorfor mennesker gjør som de gjør. Og liker at det her ikke handler om å stemme noen ut eller "vinne". 

Så, skal du se på? Hvis ja, la oss ha en tråd her hvor vi gjetter på hvem som får hvem! #guiltypleasure

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, ja, det har jeg ikke fått med meg! Så på forrige sesong og syntes det var litt gøy. Selv om jeg synes at konseptet med at utseende ikke skal ha noe å si "ødelegges" litt av at alle er modellpene uansett. Klart man kan bare tenke på personlighet da!

Synes også det ble litt mye drama og sånn sett mer typisk amerikansk enn jeg foretrekker, så er spent på hva slags typer de tar med denne gangen. Håper på flere par ala Lauren og Cameron 🙂🤞

Endret av Sigyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett alle episodene som er lagt ut. Ganske artig. Blir nok mye drama i de 2 siste episodene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket sesong 1! Sett alle episodene av sesong 2 og gleder meg til fortsettelsen! Lurer på om det blir litt drama som det var med Barnett, Amber og Jessica ifjor. Spesielt siden det virker som om flere av parene spurte DET spørsmålet til en annen person og fikk nei også spurte en annen eller fikk vite at den andre parten hadde følelser for noen andre. Spennende!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (7 timer siden):

Spennende. Noen som vet klokkeslett episodene blir lagt ut siden det ikke er fra midnatt?

De første episodene ble sluppet kl.9, klarer ikke finne noe info om de siste 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun sett til episode tre eller fire, der de har komt til Brasil. 

Shainaog duden (kommer ikke på navnet i farta) kan jo ikke vare, tror,jeg. Foruten det vidt forskjellige livssynet/religion, virker hun ikke i stand til å kommunisere godt. Å si god natt, for deretter å bare reise hjem?!

de to indiske: der håper jeg han får sterkere følelser,og,til tiltrekning til henne… hun er jo så,glad og forelska 

Shayne & Natalie; spenst på dem gitt… ser dem liksom ikke helt som par, han virker så enormt umoden 

IYana & Barrette: de er så søt sammen! Håper at de holder sammen og at den usikkerheten hun følte da han nesten friddde til en annen ikke får ødelegge. Lett,å dømme han for det, men tror,ikke,vi kan skjønne det uten å være i samme situasjon 

Danielle & Nick; heier,på dem! Virker som skikkelig fine folk, og,de er søte sammen

Salvador & Mallory: ser det ikke helt. Virker tilgjort og anspent, som om overgangen fra ikke å se hverandre til å,forholde seg,til en hel,person har gjort det mer ekte og,komplisert.

(beklager for så mange komma, skriver på iPaden og mellomrom og komma er tydeligvis noe mine tykke fingre ikke klarer å skille så,godt mellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne serien, den er så utrolig klein. Sesong 1 var bedre da, denne sesongen føler jeg bare er som å se på masse togkræsj i slow motion. Underholdende det da.

Synes ingen av parene ser ut som en spesielt god match, har null tro på noen av dem 😅 De må vel holde ut sesongen for og få TV-tid, men det er så vaklende fundament her at noen må jo få panikk/ta til vettet og løpe, eller?

Så jo på Shaina at hun slettes ikke ville ha Kyle allerede da han fridde, og det ble jo ikke bedre da hun så han, kan nesten banne på at han ikke er hennes type utseendemessig heller eller hva hun forventet etter stemmen. Hun hadde passet mye bedre med Shayne! 

Mallory tenner jo ikke på Sal i det hele tatt, og Shake tenner jo ikke på Deepti, ingen av de parene har vel hatt sex (?), og det spørs vel om de kommer til å ha det. Shake og Deepti må vel nesten, om de gifter seg.

Iyana er søt men utrolig barnslig, og Jarette ville heller hatt Mallory.

Nick er fin fyr men veldig streit og kjedelig, han og Danielle er for forskjellige tror jeg. Det er liksom litt dårlig stemning eller krangel mellom dem hele tiden. Jeg har veldig lite tro på at sånn "opposites attract" varer i lengden.

Shayne og Natalie er for emosjonelt umodne begge to på hvert sitt forskjellige vis, men kanskje det kan gå? Hvis moren til Natalie har troen, så har jeg!

Men det er jo helt pute-TV å se på dem, sånn når Shayne fisker etter bekreftelse og komplimenter som det skjøre egoet hans så sårt trenger og Natalie bare klarer ikke å si noe som helst fint, og hennes humor er å bruke et romantisk øyeblikk til å si (i hennes hode spøkefullt) at han er a piece of shit eller noe i stedet 😅

Edit: Endret til JARETTE  :P

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (5 timer siden):

IYana & Barrette: de er så søt sammen! Håper at de holder sammen og at den usikkerheten hun følte da han nesten friddde til en annen ikke får ødelegge. Lett,å dømme han for det, men tror,ikke,vi kan skjønne det uten å være i samme situasjon 

Cuntzilla skrev (5 timer siden):

Iyana er søt men utrolig barnslig, og Barrett ville heller hatt Mallory.

Han heter JARETTE.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Shake er fantastisk og holder med henne, Deep fortjener en som vil ha hele henne.

Nick og Danielle er helt umulige å forstå seg på, de kommuniserer helt forferdelig begge to.

De eneste jeg har tro på er Natalie og Shayne, men kunne ønske ting løsnet for Shake.

Dessverre synes jeg en del virker falskt da, spesielt Shaina og forloveden virket bare staget.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Han heter JARETTE.

Haha, unnskyld!

Spennende kommentar, du må være artig på fest 😅

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (54 minutter siden):

Haha, unnskyld!

Spennende kommentar, du må være artig på fest 😅

Ca like festlig som din kommentar,som er gammel nok til å finnes på bruktbutikk..

Det er uhøflig og ganske teit å bruke feil navn,enda mer forvirrende for andre seere da Barette var en deltager i sesong 1,mens JARETTE er deltager i sesong 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Ler meg ihjel av @danamoonme på instagram sine parodier av Shayne! 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (2 minutter siden):

Ler meg ihjel av @danamoonme på instagram sine parodier av Shayne! 😂

Hahaha det var flere bra der! Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 19.2.2022 den 17.09):

Ca like festlig som din kommentar,som er gammel nok til å finnes på bruktbutikk..

Det er uhøflig og ganske teit å bruke feil navn,enda mer forvirrende for andre seere da Barette var en deltager i sesong 1,mens JARETTE er deltager i sesong 2..

Herlighet.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...