AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Så jeg velger av respekt for alle involverte og skrive her som anonym. Jeg har fått informasjon som tilsier at min sønn har ikke bare en men to halv søsken. Jeg har god kontakt med barnefar sin familie, men Ingen på far sin side har kontakt eller informasjon på disse menneskene. De har slettet og fjernet all form for tilknytning i some til barnefar. Alt jeg har er 2 fornavn på disse barna, by og ca fødselsår. Finnes det noen måter og finne et barn på her i Norge med så lite informasjon/grunnlag? Anonymkode: 681c8...332
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Beklager klick bait. Men jo flere som trykker innpå jo flere kan eventuelt gi meg svar. Vet overskrift kan virke lott ekstrem. Men hadde vært fantastisk om jeg fant dem på en eller annen måte. TS Anonymkode: 681c8...332
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Er det små barn eller er de tenåringer eller voksne? Anonymkode: b8680...218
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Taushetsplikten vil nok hindre deg i å få informasjon. Verken skoler, barnehager, skatteetaten el. vil gi deg informasjon. Men far vet vel hva mødrene og barna heter? Anonymkode: cacc0...ba3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 Vil kreve mye leting, men mange sender inn bursdagshilsninger etc. til lokalavisa.. Disse ligger også ofte på nett. Anonymkode: 17c97...d8b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Taushetsplikten vil nok hindre deg i å få informasjon. Verken skoler, barnehager, skatteetaten el. vil gi deg informasjon. Men far vet vel hva mødrene og barna heter? Anonymkode: cacc0...ba3 Grunnet barnefar sin rus historikk og livsvalg så har han ikke kunnet gi meg mer informasjon enn det jeg skrev. Mulig han har fornavn på mødre, men det er ikke noe han vil si meg. far er altså ikke i livet til noen av barna sine. ts. Anonymkode: 681c8...332
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil kreve mye leting, men mange sender inn bursdagshilsninger etc. til lokalavisa.. Disse ligger også ofte på nett. Anonymkode: 17c97...d8b Har snoket litt i lokalavisen for å prøve å finne fødselsannonser men jeg fant ikke annet enn ukens fødsler der ts Anonymkode: 681c8...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå