Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ringe til både skolen og karriereveileder til uka. men fram til da så vil jeg høre om noe her som har studert deltid og har klart seg bra gjennom studiene? 

Er godt voksen ,35 år. jobber som assistent i barnehage men vil ikke jobbe som det resten av livet kjenner jeg. Vurderer derfor å søke enten som barnevern eller sosionomutdanning. 

Jeg og min kone bor sammen og vi har ingen barn men planlegger å få. hun jobber ikke, går norskkurs voksenopplæring.

deltid er jo 4 år. dette kan bli heftig hvis vi planlegger å få barn, så derfor er vi avhengig av min fulle inntekt, min tilstedværelse både jobb og hjemme. Hun støtter meg fullt ut og sier hun vil finne jobb til høsten. men jeg er realistisk her, ei gravid dame som kan lite norsk er ikke akkurat jackpot for arbeidsgivere 😕

Jeg tenker å fyfader hvordan skal jeg kombinere studiet med jobb. det er jo mye. lettere sagt enn gjort! Stresser jeg for ingenting?  Det er jo mange voksne som studerer deltid kombinert med jobb  😄

Anonymkode: f111f...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativt venter du med å studere noen år til, til din kone faktisk har mulighet til ok jobb, og får barn nå, mens du har assistent-jobben. Jeg kjenner mange som har tatt utdannelse i godt voksen alder, og jobber bl.a med flere menn som har studert det du tenker på, mens de var i 40-årene.

Anonymkode: 3d0bc...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...