AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Skal ha wraps til lunsj på jobb. Må man varme lompene først eller smaker de helt greit uvarma? De blir liggende i kjøleskapet et par timer på jobb uansett så for varmen sin del er det ikke viktig, men de smaker kanskje bedre varma opp først? Anonymkode: 8794d...0fb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 På jobb lager vi wraps uten å varme de. Smaker bra uansett. Anonymkode: 428b2...16a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Man varmer dem ikke hovedsaklig for smakens skyld, men for at de skal bli lettere å brette uten å sprekke. Det går helt fint an å spise dem uvarmet. Men de kan altså sprekke litt lettere i brettekantene. Anonymkode: 103c4...c56
Tvist Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Når jeg skal ha det med på jobb varmer jeg wrapen hjemme, fyller i og taar den med på jobb. Der spiser jeg den kald.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Jeg synes det er lettere å brette dem når de er varmet, så jeg ville varmet, fylt, og så lagt i kjøleskap. For smakens del har det lite å si. Anonymkode: faa2e...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå