AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Jeg lurer på hvor jeg kan forsøke å finne nye venner. Jeg har ikke noe særlige hobbyer eller interesser, og er aldri på byen. Jeg ser for meg feks venninner å gå tur med, ta en kaffekopp med eller se film/serier sammen. Har forsøkt et par venne-apper, men med lite hell. Har også forsøkt å finne noen Facebook-grupper hvor det går an å spørre om noen vil møtes, men virker som om min generasjon har forlatt Facebook litt? 🤷♀️ Har dere andre idéer eller tips? Anonymkode: aa312...49f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hvor jeg kan forsøke å finne nye venner. Jeg har ikke noe særlige hobbyer eller interesser, og er aldri på byen. Jeg ser for meg feks venninner å gå tur med, ta en kaffekopp med eller se film/serier sammen. Har forsøkt et par venne-apper, men med lite hell. Har også forsøkt å finne noen Facebook-grupper hvor det går an å spørre om noen vil møtes, men virker som om min generasjon har forlatt Facebook litt? 🤷♀️ Har dere andre idéer eller tips? Anonymkode: aa312...49f Jeg har ingen svar, men kunne tenkt meg det samme som deg til tider. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å følge det opp i så stor grad som jeg l ønsker pga. familieliv, men kunne gjerne hatt noen flere venner å gå tur med iblandt o.l. Men siden du nevner å gå tur. Kanskje dnt har noe sosialt du kan bli med på? Anonymkode: 90b15...c95
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Forskjellige turgruppe på Facebook kanskje. Og jeg ville vært fleksibel på alder. Har venner både 10 år opp og ned og tenker ikke over dette til vanlig da vi er i lik livssituasjon. Anonymkode: 2e6c5...d9d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Skrevet 12. februar 2022 Har du sjekket om DNT har noen fellesturer i ditt område? Anonymkode: 5694e...212
Ost Skrevet 12. februar 2022 #5 Skrevet 12. februar 2022 Det å finne venner i tidlig 30 årene har jeg funnet ut er temmelig vanskelig, med mindre man lander en jobb der kollegaer er i min aldersgruppe. Noe som ikke akkurat er tilfelle i nåværende jobb.. Jeg vil tro det vil være enklere om man får seg en hobby, men hva den hobbyen burde være har jeg ingen anelse om.. Si ifra om du finner oppskriften 🤭
Queen94 Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Jeg har gitt opp. Er så vanskelig å finne venninner som er på samme sted som deg. Enten er de kun ute etter å feste eller være hjemme med familien.
Lea Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Jeg sliter med å finne venner selv. Det er ikke så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå