Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Typen har over lenger tid unngått en hyttetur med en kompis da planen har vært at det kun skal være de to en hel helg uten å gjøre noe spesielt. Og det har han kvidd seg litt på.

Nå skal derimot kjæresten til kompisen og hennes venninne (som også er min kjærestes venninner) være med. Og da synes han det er greit å dra når de er litt flere.

Han fortalte meg dette i dag sån casually: «forresten skal på hyttetur med … neste helg og hans kjæreste og venninne blir også med». 

Jeg er litt usikker på hva jeg bør føle rundt dette! Jeg har for eksempel ikke blitt spurt om å være med. Samtidig er jeg litt usikker på hvilken relasjon min kjæreste og venninnen har hatt før jeg og han ble sammen. Og har ved tilfeller hendt hun har ringt han for å låne penger fra han, og de har gått på toalettet sammen på fester når jeg ikke er der (får dog snap av dette). Og de har vært en del sammen på fester. Personlig har jeg kun hilst på hun en gang og da var hun ikke særlig imøtekommende! 

Jeg vet ikke.. jeg sier ellers aldri noe på noe og er ikke en kranglete eller eiesyk jente i det hele tatt..

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke godtatt dette!

Spør om du kan være med, om han sier nei: 🚩

• Liker 33
Skrevet

Er litt merkelig at han ikke spurte om du vil være med, om kompisen hans skal ha med sin kjæreste så hadde det vært mer naturlig å spørre om du ville være med enn hennes venninne. 

Anonymkode: 8b2ed...eab

• Liker 45
Skrevet

Dette hadde ikke jeg vært okey med.. 

Anonymkode: dc81b...088

• Liker 13
Skrevet

Ikke ok. Rødt flagg

Anonymkode: af73d...b45

• Liker 15
Skrevet

Og spør om du kan være med. Blir det issues da er det flere røde flagg

Anonymkode: af73d...b45

• Liker 13
Skrevet

Hmm ja.. jeg er bare veldig redd for å overreagere.. og litt redd for å si i fra.. han tok jo for eksempel med meg hjem til sin familie i julen og vi feirte jul der.. og på Valentines har han booket bord på en kjempefin restaurant og skal ta meg med ut..

Skrevet

Jeg skal jobbe den helgen så kan uansett ikke være med - men det visste jo ikke han

Skrevet
surfejenta skrev (Akkurat nå):

Hmm ja.. jeg er bare veldig redd for å overreagere.. og litt redd for å si i fra.. han tok jo for eksempel med meg hjem til sin familie i julen og vi feirte jul der.. og på Valentines har han booket bord på en kjempefin restaurant og skal ta meg med ut..

Du overreagerer ikke!

Spør om du kan bli med!

• Liker 5
Skrevet

Fikk nesten litt vondt i magen. Nei, dette går ikke. Jeg er ikke en sjalu person, men vet utrolig godt hva som pleier å skje på hytteturer. 

Anonymkode: 3e9b1...500

• Liker 14
Skrevet

Hadde aldri godtatt at typen dro på hyttetur med ett par og en dame. Det er rett å slett ikke innafor. Hvorfor er ikke du invitert? Du er jo kjæresten hans.

Anonymkode: be930...ec1

• Liker 17
Skrevet

Trenger ikke være noe galt med at han skal på hyttetur med dem, men det er et rødt flagg at han ikke har invitert deg. Det betyr jo at han ikke vil ha deg med

Anonymkode: 39910...cdc

• Liker 7
Skrevet

Det var litt spesielt. Det hadde vært et rødt flagg 🚩i mine øyner 

Anonymkode: d448e...a33

• Liker 3
Skrevet
surfejenta skrev (3 timer siden):

Hei.

Typen har over lenger tid unngått en hyttetur med en kompis da planen har vært at det kun skal være de to en hel helg uten å gjøre noe spesielt. Og det har han kvidd seg litt på.

Nå skal derimot kjæresten til kompisen og hennes venninne (som også er min kjærestes venninner) være med. Og da synes han det er greit å dra når de er litt flere.

Han fortalte meg dette i dag sån casually: «forresten skal på hyttetur med … neste helg og hans kjæreste og venninne blir også med». 

Jeg er litt usikker på hva jeg bør føle rundt dette! Jeg har for eksempel ikke blitt spurt om å være med. Samtidig er jeg litt usikker på hvilken relasjon min kjæreste og venninnen har hatt før jeg og han ble sammen. Og har ved tilfeller hendt hun har ringt han for å låne penger fra han, og de har gått på toalettet sammen på fester når jeg ikke er der (får dog snap av dette). Og de har vært en del sammen på fester. Personlig har jeg kun hilst på hun en gang og da var hun ikke særlig imøtekommende! 

Jeg vet ikke.. jeg sier ellers aldri noe på noe og er ikke en kranglete eller eiesyk jente i det hele tatt..

Hva tenker dere?

Som en ekte rype må du slå hardt i bordet og si at ryper ikke godtar slik oppførsel fra typer. 

Anonymkode: fdc73...188

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Seff har han lyst å dra når det er damer i lufta. Hvem vil vel ikke det? 

Anonymkode: 1252a...253

Skrevet

Kan der være en aldersgreie? Kan jeg spørre hvor gamle dere er?

Jeg ser ikke problemet. Har vært på en dullion hytteturer og turer med andre kvinner og menn uten samboeren min.

Samme har hun også en haug ganger.

Er jo ikke uvanlig å ha en del venner, kollegaer etc som ikke nødvendigvis begge i forholdet kjenner.

Jeg hadde aldri giddet å være med på de hytteturene samboeren min er på. Er med en del folk jeg ikke har noen relasjon til.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke eiesyk, men der hadde grensa mi gått. Op tur med et kjærestepar og venninna? Og du ikke invitert? 

Hadde aldri godtatt det, og du overreagerer overhodet ikke. 

Anonymkode: 3f051...a49

• Liker 7
Skrevet

Hadde de pult på si så hadde han jo ikke sagt at hun skulle være med

Anonymkode: cc55c...3af

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du overreagerer ikke. Et kjærestepar, venninna og ham? Det høres jo ut som en partur. Kan være helt uskyldig så klart men rart at du ikke har blitt spurt om å bli med da? 

Anonymkode: 1eace...b04

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...