AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Ja, jeg vet, kjempedumt spørsmål fra hysterisk førstegangsgravid! Men nå har jeg altså lurt på dette siden i går, så tar sjansen og spør likevel 🙈 Jeg er 11+2 i dag. I går kveld/natt til i dag skulle jeg ta nesespray (saltvann), men jeg klønet og mistet jeg den på gulvet. I halvsøvne strekker jeg meg etter den, men den hadde trillet litt under, så jeg endte til slutt opp i en merkelig positur hvor kroppsvekten egentlig hvilte på mage/bekken over kanten av sengen. Har forstått det som at livmor fremdeles ligger ganske trygt og godt nedi bekkenet? Ble så redd plutselig for om jeg har lagt en masse vekt på og kanskje klemt livmor 😱 Har ikke hatt noen antydning til smerte/blødning hverken da det skjedde eller i etterkant. Håper noen kan svare ordentlig 😅 Anonymkode: c5f05...4e2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Det går fint😊 Anonymkode: 27c53...17c 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det går fint😊 Anonymkode: 27c53...17c Tusen takk, var det jeg trengte å høre! ❤️ Fornuften har forsøkt å fortelle meg det i hele dag 😅 Anonymkode: c5f05...4e2
Kakaoen Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Så lenge det ikke gjør vondt kan du f.eks sove på magen enda. Jeg er 14 uker, men er ikke så mange ukene siden jeg sovna på magen. Du vil kjenne det når det er ubehagelig å klemme på livmora 🙂 og fosteret ligger veldig godt beskytta inni der. Tåler utrolig mye mer enn man tror 🙂
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Mener livmor ikke kommer "opp" av bekkenet før uke 12-14 Jeg sov også på magen lenge etter det, og alt jeg leste om det på nett sa at så lenge man ikke føler noe ubehag så går det helt fint Anonymkode: a0e38...3fa
Gjest bienvilleparish Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Spurte jordmor om dette fordi jeg er en magesover. Hun sa det gikk fint så lenge jeg klarte det, men det kommer jo til et punkt hvor det er fysisk umulig uansett.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Det blir ubehagelig for deg lenge før babyen merker noe til det☺️ Anonymkode: 97bce...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 16 hours ago, Kakaoen said: Så lenge det ikke gjør vondt kan du f.eks sove på magen enda. Jeg er 14 uker, men er ikke så mange ukene siden jeg sovna på magen. Du vil kjenne det når det er ubehagelig å klemme på livmora 🙂 og fosteret ligger veldig godt beskytta inni der. Tåler utrolig mye mer enn man tror 🙂 4 hours ago, AnonymBruker said: Mener livmor ikke kommer "opp" av bekkenet før uke 12-14 Jeg sov også på magen lenge etter det, og alt jeg leste om det på nett sa at så lenge man ikke føler noe ubehag så går det helt fint Anonymkode: a0e38...3fa 3 hours ago, bienvilleparish said: Spurte jordmor om dette fordi jeg er en magesover. Hun sa det gikk fint så lenge jeg klarte det, men det kommer jo til et punkt hvor det er fysisk umulig uansett. 3 hours ago, AnonymBruker said: Det blir ubehagelig for deg lenge før babyen merker noe til det☺️ Anonymkode: 97bce...e1f Tusen tskk for alle de fine svarene, føler meg mye tryggere nå og samvittigheten er endelig ren igjen 😄 Anonymkode: c5f05...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå