norw Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Kom over denne på Facebook nå. Hvordan er det mulig å følge slike personer i sosiale medier, like, kommentere osv? Altså oppmuntre til dette. Har også sett et videoklipp av en dame som tilsynelatende får en svær reklametatovering i panna mot betaling. Vet ikke om den er ekte. Men folk gir dette masse oppmerksomhet. Deler, liker, kommenterer. Helt sykt. Og så har vi videoer med barnemishandling, dyremishandling osv som virker lukrativt. Husk på at redningsaksjoner kan være fake. De setter dyr eller barn i farlige situasjoner. Vanskelig å vite hva som er ekte, men ikke lik eller kommentér det som åpenbart er mishandling i hvert fall, eller når mentalt forstyrrede mennesker tilsynelatende ikke vet sitt eget beste, men kanskje trenger hjelp. 4
Blueberrymuffin Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 (endret) TikTok er det nye stedet for all grumset av menneskeheten. Greit å være kroppspositiv, men når folk kan kommentere «fabelous» på dette, så kan man ulumig være helt stabil og i vater psykisk. Nei, normale, friske mennesker støtter ikke slik galskap. Det som er enda tristere er at medier gir slike mennesker medieoppmerksomhet. Skremmende at mennesker som er så syke at de ikke vet sitt eget beste, blir løftet frem i media. Viser iværtfall at sol.no er en møkkaavis, så glad jeg aldri er inne på sol.no. Endret 10. februar 2022 av Blueberrymuffin 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 norw skrev (7 timer siden): Har også sett et videoklipp av en dame som tilsynelatende får en svær reklametatovering i panna mot betaling. Vet ikke om den er ekte. Men folk gir dette masse oppmerksomhet. Deler, liker, kommenterer. Helt sykt. HENNES kropp, HENNES valg! Du skal drite i hva andre gjør med kroppen sin. Det er DERES kropp, ikke din! Anonymkode: f5f8c...352
norw Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): HENNES kropp, HENNES valg! Du skal drite i hva andre gjør med kroppen sin. Det er DERES kropp, ikke din! Anonymkode: f5f8c...352 Les tittelen og hele innlegget. 2
Honey Dew Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Og han som var så flott før han begynte å ødelegge seg. Trist.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Ja... Hva er motivasjonen for å heie frem slikt? Det er ikke nødvendigvis omtanke. Kanskje er det mest fascinasjon, det er spennende, som et freakshow. Anonymkode: 31758...1c2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Småsykt er det kanskje, alternativt er det i allefall -men som en utenforstående fremmed så bryr det meg ikke spesielt, de bare føyes til all galskapen ellers i verden. Jeg håper de ikke angrer, og at de ikke skremmer for mange barn på veien. King Jung Un, der har vi en syk mann, en ordentlig syk mann -det er noe som opptar meg mer enn en snedig fyr jeg aldri kommer til å høre om igjen. Anonymkode: ac5c7...509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå