Gjest Knutern201 Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Jeg har svære blå poser under øynene og vil gjerne bli kvitt de/minske synligheten har dere noe tips? Har prøvd en billig øyekrem men den funka ikke noe særlig, kan legge ut et bilde slik at dere ser det.
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Kremer hjelper ikke. Filler er det eneste som kan hjelpe eller operasjon hvor de fjerner poser og legger i filler etterpå.
Gjest Knutern201 Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 10 minutter siden, Knutern201 said: Jeg har svære blå poser under øynene og vil gjerne bli kvitt de/minske synligheten har dere noe tips? Har prøvd en billig øyekrem men den funka ikke noe særlig, kan legge ut et bilde slik at dere ser det. Damn tror ikke jeg har muligheten til det as, fikk høre av noen at jeg har «downs syndrom øyne»
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Knutern201 skrev (12 minutter siden): Jeg har svære blå poser under øynene og vil gjerne bli kvitt de/minske synligheten har dere noe tips? Har prøvd en billig øyekrem men den funka ikke noe særlig, kan legge ut et bilde slik at dere ser det. Bedre kosthold. Ikke at du har dårlige nyrer. Men folk som har dårlige nyrer har ofte poser og mørke ringer under øynene. Det kan være adrenal problemer. Man må først å fremst se hvordan helsen er om det er det som kan være årsaken. Anonymkode: ccc5b...af6
Gjest Knutern201 Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Bedre kosthold. Ikke at du har dårlige nyrer. Men folk som har dårlige nyrer har ofte poser og mørke ringer under øynene. Det kan være adrenal problemer. Man må først å fremst se hvordan helsen er om det er det som kan være årsaken. Anonymkode: ccc5b...af6 Driver å cutter til sommern, så kostholdet mitt er ganske bra fra før av.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 Knutern201 skrev (Akkurat nå): Driver å cutter til sommern, så kostholdet mitt er ganske bra fra før av. Cutter? Hva er det? Spiser du sunt får du i deg næringa du trenger? Anonymkode: ccc5b...af6
Gjest Knutern201 Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Cutter? Hva er det? Spiser du sunt får du i deg næringa du trenger? Anonymkode: ccc5b...af6 Cutter er å spise i et kaloriunderskudd sånn at jeg mister fett til sommern, er bodybuilding slang. Ja spiser mye grønnsaker, proteiner carbs og tar i tillegg multivitamin tilskudd.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 Jeg har også genetisk innsunkne øyne, altså blå ringer under øyene. Pleier å bruke litt selvbruning i akkurat det området for det oransje kansellerer ut myr av det blå Også varer det noen dager i motsetning til tradisjonell sminke Anonymkode: be4d5...70e
OxBall Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 Ta en del av disse rådene med en liten klype salt: https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/noen-bruker-gronn-te-andre-prover-hemoroidekrem-2864608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå