AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Min 3,5 år gamle sønn har perioder hvor han kan finne på å slå og sparke. Spesielt under påkledning, og han blir sint og ikke får vilje sin. Noen ganger har jeg faktisk ikke tid til å forhandle med han, om må bare få på de klærne, selv om han ikke vil (og ja, jeg vet om alle tips og triks, noen ganger funker det bare ikke). Da ligger han på gulvet mens jeg kler på han, han er urolig og kan finne på å sparke og slå. Dette mener jeg selvfølgelig ikke er akseptabelt, så da tar jeg bestemt tak i armen hans (eller foten, alt ettersom om han slår eller sparker), ser han dypt inni øynene og sier at det der er ikke greit. Hadde en hendelse hvor det skjedde da vi kom hjem i sted (da ikke skjedd på lenge, siden dette med påkledning stort sett og går greit, og han i grunn sjeldent slår og sparker), men fikk litt dårlig samvittighet etterpå. Kanskje var jeg for hard/bestemt/streng - til og med brutal? Har aldri slått eller lignende.. Anonymkode: e71fe...32d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Nei, det er absolutt ikke vold. Anonymkode: cf955...b72 3
Rapptuss Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Nei ervel ikke vold, om du tar litt i arm eller ben og se han bestemt i øynene, Det tror jeg alle gjør litt, men bar er jo så forsellig. Men vil jo de skal ble folk da. Det er jo til,deres beste. Men selfølgelig kan vi angre, men viktig at du ikke viser det , for du har jo ikke gjort noe galt.Trøst deg med det, de vokser seg av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå