Gjest lurven Skrevet 9. november 2005 #61 Skrevet 9. november 2005 det er såå deilig å pule med hele pikken
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #62 Skrevet 9. november 2005 Vis du blir bunna av en over 18 cm gjør det faktisk noe,for meg..... ← Hvis hvem blir bunna sa du? Det gjør ikke noe med meg iallfall, det målet. Jeg blir tilfredstilt så det sviiiir, men jeg er alltid så ekkel og ligger og tenker "skulle ønske den gjennomborret livmora mi". Makaber tankegang under sex ja, men det får nå være.
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #63 Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg liker det litt heftig så ofte er det deilig å bli bunnet. Litt sånn vondt-deilig følelse Endret 9. november 2005 av Miss_alexandria
fomlepung Skrevet 9. november 2005 #64 Skrevet 9. november 2005 Jeg har opplevd både jenter som liker det, og de som overhode ikke liker det. Får man seg en ny partner/kjæreste så er det jo bare en måte å finne ut om hun liker det eller ikke. Greia med sex er jo selvfølgelig å gi jenta så mye nytelse som mulig... ikke smerte for svingende. Er over gjennomsnittet selv.. uten at jeg skal poste cm målet mitt (blir harry), og jeg har opplevd å komme i "bunnen" av de jentene jeg har hatt i hvertfall. Magefølelsen sier meg i hvertfall at det er mindre jenter som liker det enn de som ikke liker det...
Gjest lurven Skrevet 10. november 2005 #65 Skrevet 10. november 2005 min erfraing er at hvis man gjør det sakte og forsiktig, så synes jenter det er kjempedeilig, men gjør man det haRDT og fort er det bare vondt
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2005 #66 Skrevet 10. november 2005 Livmortappen lever sitt eget liv i underlivet men ikke alle jenter kjenner det like godt. I dagene før og under eggløsningen trekker den seg opp og ligger høyt i kjeden mens i resten av syklusen befinner den seg lengre nede, derfor opplever mange jenter at å bli bunna er vondt. Men andre igjen kjenner lite til dette fordi de ikke merker forandringene på tappen så godt. Og siden jenter er forskjellige i underlivet blir preferansene deretter. Men jeg anbefaler ingen gutter å bare kjøre på men enten spørre eller forsøke seg litt frem, for å bli bunna er VONDT for de som får vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå