Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #42 Skrevet 27. oktober 2005 En litt merkelig uttalelse når 90 prosent av de andre kvinnene har svart at de ikke gjør det.. Hvem er "vi"? Men jeg må jo si jeg stusser littegrann over "resultatet" så langt. Man har jo fått et inntrykk av at mange, om ikke de fleste kvinner, liker store peniser (fint om det ikke utvikler en debatt om akkurat dette, for med mindre noen driver med storstilt konspirasjon for å lure folk, er dette faktisk sannheten) og da er det jo litt snodig at de aller fleste er "redde" for å bli bunna. En perfekt penis ville jo da være en som er akkurat kort nok til å ikke bunne? Men damer har vel ganske forskjellig "lengde" de også kanskje.. ← Vel er det ikke så feminint som noe kan bli, først be om stor pikk for så å klage at det er vondt:-) Det riktige er altid et annet alternativ, det motsatte:-)
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #43 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg er kravstor. Jeg liker at mannen er såpass stor at han "fyller meg helt" (at jeg kjenner at det ikke er plass inni meg til at han kunne vært noe større, og at jeg samtidig kjenner at hele han er inni meg) - men det er ikke godt om mannen er for stor, sånn at han krasjer inn i ett eller annet der inne, for det gjør vondt. Det er også kjedelig om han må bremse og kontrollere seg hele tiden fordi han er for stor til å få hele inni meg.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #44 Skrevet 28. oktober 2005 Til.info: livmorhalsen.er.ikke.i.bunn.av.skjeden,men.noen.cm.etter.g-punktet. en.lang.penis.passerer.derfor.livmortappen.og.bunner.i.veggen.lenger.inne. Området.kalles.O-området. De.fleste.peniser.kan.treffe.livmortappen,og.forårsake.smerter. En.lang.penis.kan.gi.smerter.av.en.helt.annen.karakter.En.dypere.smerte. La.damene.ri.i.begynnelsen.på.samleiet,.så.avpasser.de.det.selv. Vær.forsiktig.med.slanger......... ← Du har egentlig rett, bortsett fra en liten detalj som gjør at svaret ditt ser litt merkelig ut: Det er ikke livmorhalsen som er noen cm. ovenfor g-punktet og kalles o-området, men bunnen av skjeden! Livmorhalsen er den trange inngangen til livmoren, altså "hullet" i selve livmortappen. Og den åpningen er så trang (bortsett fra under en fødsel) at ingen penis kommer inn der... Bortsett fra det har du rett!
^me^ Skrevet 28. oktober 2005 #45 Skrevet 28. oktober 2005 Hvis jeg er skikkelig varmet opp og i humøret, så er bunning bare kuult! Men andre ganger, hvis det blir gjort for tidlig og når ting ikke er i "det rette hjørnet", så gjør det vondt. Men jeg bryter ikke av sexen, hallo, snur meg bare eller legger meg en annen stilling ← kunne ikke sagt det bedr selv
Gjest Jalileh Skrevet 28. oktober 2005 #46 Skrevet 28. oktober 2005 Er bunning noe som ofte skjer i doggystyle? Tror ikke at jeg henger heeelt med her, men hvis det er...ja da liker jeg bunning.
AntiAlt Skrevet 28. oktober 2005 #47 Skrevet 28. oktober 2005 Hva med de som har analsex. Noen som har bunna der?
Gjest Skauta Skrevet 28. oktober 2005 #48 Skrevet 28. oktober 2005 Hva med de som har analsex. Noen som har bunna der? ← JA
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #49 Skrevet 29. oktober 2005 Åååhh, så tøffe dere er. Fjortiser. Umodne krek.
Gjest Skauta Skrevet 29. oktober 2005 #50 Skrevet 29. oktober 2005 Hvem prater du til, skjønne kvinne?
Gjest Ninakanin Skrevet 29. oktober 2005 #51 Skrevet 29. oktober 2005 Er bunning noe som ofte skjer i doggystyle? Tror ikke at jeg henger heeelt med her, men hvis det er...ja da liker jeg bunning. ← Skjer ofte i doggystyle, ja. Men også om man ligger på si...eh nå skal jeg drite i å gå i detaljer forresten
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #52 Skrevet 30. oktober 2005 Har fått med meg at noen jenter synes det er vondt å bli bunnet, men også at noen liker det. Kan dere si litt om hvordan det er med dere personlig når det gjelder dette? Er det noen som ikke synes det er noen av delene? Og må det til en fyr med noen ekstra centimetre (i forhold til "standarden", mener jeg) til for at dere blir bunnet, eller kan det skje med "hvem som helst". Er bunning noe dere ligger og er litt "engstelige" for? Har ikke spesielt mye erfaring selv, og ble av en eller annen grunn plutselig litt nysgjerrig på dette. Greit med alt man har litt kunnskap om ← hvor mange ganger dette temaet har vert her inne....mange. Bunning+ jenter har lite og ingen følesler der.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #53 Skrevet 30. oktober 2005 Livmorhalsen et par cm etter g-punktet??? Nå er jeg langt fra medisiner, men det er ikke sånn jeg forestiller meg det "inni, oppi" der. Jeg gir meg gjerne, men helst med litt dokumentasjon. ← Man kan være litt ulikt skapt , og i alle fall for min del, er livmortappen så langt "nede" i skjeden at penis rett og slett passerer den under samleiet. Lite som skal til for at det blir vondt da.. Jeg følte meg faktisk unormal en periode, for i følge alle "tversnitt-illustrasjoner" av kvinnens underliv (som feks på "bruksanvisningen" for tamponger) er livmortappen helt inst i vagina. Heh. Et eksempel: Om jeg bruker for liten tampong kan den lett havne BAK livmortappen, og der gjør den ikke store nytten for seg.. (Større tamponger ligger "rett på" livmortappen.) Først da jeg kom over en nettside som tok for seg denne ulikheten hos kvinner skjønte jeg at det ikke var så uvanlig.
Gjest usmc Skrevet 1. november 2005 #54 Skrevet 1. november 2005 Du har egentlig rett, bortsett fra en liten detalj som gjør at svaret ditt ser litt merkelig ut: Det er ikke livmorhalsen som er noen cm. ovenfor g-punktet og kalles o-området, men bunnen av skjeden! Livmorhalsen er den trange inngangen til livmoren, altså "hullet" i selve livmortappen. Og den åpningen er så trang (bortsett fra under en fødsel) at ingen penis kommer inn der... Bortsett fra det har du rett! ← Det var rett lest, og dårlig skrevet av meg. Ingen kan penetrere en livmor, uten å ha verdens tynneste penis.
Gjest Erfaren Skrevet 9. november 2005 #55 Skrevet 9. november 2005 Jeg veit hvorfor bunning gjør vondt for noen jenter og ikke andre. Jeg er jente sjøl, og har merket at vis partnerern har veldig oppoverkrummet penis ala banan,gjør det vondt å bli bunna.Særlig bakfra. Så det så.....
Gjest Gitte Skrevet 9. november 2005 #56 Skrevet 9. november 2005 Jeg veit hvorfor bunning gjør vondt for noen jenter og ikke andre. Jeg er jente sjøl, og har merket at vis partnerern har veldig oppoverkrummet penis ala banan,gjør det vondt å bli bunna.Særlig bakfra. Så det så..... ← Det har aldri hatt noe å si for min del, om penis har vært rett, oppover eller nedover. Så tror kanskje ikke det gjelder alle...
Gjest Erfaren Skrevet 9. november 2005 #57 Skrevet 9. november 2005 Vis du blir bunna av en over 18 cm gjør det faktisk noe,for meg.....
Gjest Gitte Skrevet 9. november 2005 #58 Skrevet 9. november 2005 Ja for deg ja.. Men det er ikke nødvendigvis en oppfatning alle andre har.
Gjest erfaren Skrevet 9. november 2005 #59 Skrevet 9. november 2005 Nettopp,men jeg tror det har noe å si hvor livmorhalsen da befinner seg i skjeden. Forøvrig er det veldig lett å bli gravid på den måten,med en lang og oppoverkrum en med kontakt ved livmorhalsen,selv om det gjør vondt....
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 9. november 2005 #60 Skrevet 9. november 2005 Sukk! All denne anatomidiskusjonen om indre og ytre organer. Jeg foretrekker masse kos. Munnsex og pirrende leketøy i timevis er langt å foretrekke framfor knulling til du stuper. Kukens størrelse og fasong er i de aller fleste tilfeller underordnet, kuken min er helt rett og glatt og 15,5 cm, jeg bunner dama med det og vi koser oss frem til målet, men som sagt, det er kosen i forkant som er det deiligste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå