Gå til innhold

Bunning?

Fremhevede innlegg

Skrevet
En litt merkelig uttalelse når 90 prosent av de andre kvinnene har svart at de ikke gjør det.. Hvem er "vi"?

Men jeg må jo si jeg stusser littegrann over "resultatet" så langt. Man har jo fått et inntrykk av at mange, om ikke de fleste kvinner, liker store peniser (fint om det ikke utvikler en debatt om akkurat dette, for med mindre noen driver med storstilt konspirasjon for å lure folk, er dette faktisk sannheten) og da er det jo litt snodig at de aller fleste er "redde" for å bli bunna. En perfekt penis ville jo da være en som er akkurat kort nok til å ikke bunne? Men damer har vel ganske forskjellig "lengde" de også kanskje..

Stor penis betyr nødvendigvis ikke lang penis. Tykkelse og hardhet er mye viktigere enn lengden vil nå jeg si. Så lenge man ikke moser livmortappen så går det greit å gå litt dypt, det er gjerne når den støter hardt i mot denne tappen at det kan bli skikkelig smertefullt. Skjeden blir også lengre når man er opphisset, så hvis man liker å gå dypt bør jenta være godt oppvarmet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt vondt vondt.... liker IKKE å bli bunnet.

Han trenger strengt tatt ikke være noe lenger enn den såkalte normalen på femten centimeter, men en viss tykkelse vil jeg ha. Det er yttterst i skjeden de gode nerveendene sitter ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er vondt, ja. Og ikke godt-vondt, men vondt-vondt.

Skrevet

Hvis dere jenter blir "bånna" både HARDT og FORT, er det bare en uting, eller finnes det noen som liker det også?

Skrevet

Det gjør vondt å bli skikkelig bunna, og det liker vel de færreste. Men som regel klarer jeg å på en måte holde ham litt tilbake så han ikke bunner fullt så mye, så jeg bryr meg ikke så mye

Gjest Lilleulv
Skrevet

forstår ikke at noen kan like det, det er jo bare smertefullt :forvirret: AU!

Skrevet

Til.info:

livmorhalsen.er.ikke.i.bunn.av.skjeden,men.noen.cm.etter.g-punktet.

en.lang.penis.passerer.derfor.livmortappen.og.bunner.i.veggen.lenger.inne.

Området.kalles.O-området.

De.fleste.peniser.kan.treffe.livmortappen,og.forårsake.smerter.

En.lang.penis.kan.gi.smerter.av.en.helt.annen.karakter.En.dypere.smerte.

La.damene.ri.i.begynnelsen.på.samleiet,.så.avpasser.de.det.selv.

Vær.forsiktig.med.slanger.........

Skrevet
Men dessverre har de færreste menn store nok peniser.. :tristbla:

De få som har digert utstyr er heldige, da møter de mange fornøyde jenter  :)

Akk ja, den diskusjonen kunne vi nok tatt hadde jeg tatt deg alvorlig...

Vel, bunning er litt av og til ikke noe sånn spesielt, av og til vondt, kan godt hende det har noe med syklus og gjøre ja :) Men rent generelt kan jeg bare ha meg spart, for får jeg vondt går det lissom ikke over på 1-2-3, og da er jo hele greia spolert :( for den gangen :sjarmor:

Skrevet

Jeg liker det ikke, synes det er vannvittig vondt.

Skrevet

jeg synes personlig det er deilig og bli bunnet

hver for sin smak. går ikke an å gi et fasitsvar for hva jenter liker best.,

Gjest Lilleulv
Skrevet
jeg synes personlig det er deilig og bli bunnet

hver for sin smak. går ikke an å gi et fasitsvar for hva jenter liker best.,

nei, noen liker også å bli kutta med kniv, banka og lugget av seg masse hår. det er ikke noe fasitsvar for hva folk liker nei... :roll:

Gjest jente19aar_
Skrevet

Hva er bunning...og hvordan gjør man det? :forvirret::forvirret::forvirret:

Skrevet
nei, noen liker også å bli kutta med kniv, banka og lugget av seg masse hår. det er ikke noe fasitsvar for hva folk liker nei...  :roll:

Er bunning på lik linje med disse mener du eller var det bare for å få fram et poeng? :)

Skrevet

Da må man vel ihvertfall skille mellom de som ev. liker smerten ved bunning og de som det faktisk føles direkte godt for.. ?

Skrevet
Hvis dere jenter blir "bånna" både HARDT og FORT, er det bare en uting, eller finnes det noen som liker det også?

Ja jeg liker det. Jeg syns den smerten er en god smerte..

Gjest LoisLane
Skrevet (endret)
Til.info:

livmorhalsen.er.ikke.i.bunn.av.skjeden,men.noen.cm.etter.g-punktet.

en.lang.penis.passerer.derfor.livmortappen.og.bunner.i.veggen.lenger.inne.

Området.kalles.O-området.

De.fleste.peniser.kan.treffe.livmortappen,og.forårsake.smerter.

En.lang.penis.kan.gi.smerter.av.en.helt.annen.karakter.En.dypere.smerte.

La.damene.ri.i.begynnelsen.på.samleiet,.så.avpasser.de.det.selv.

Vær.forsiktig.med.slanger.........

Send meg en PM, så kan vi snakke litt om punktum.

Livmorhalsen et par cm etter g-punktet??? Nå er jeg langt fra medisiner, men det er ikke sånn jeg forestiller meg det "inni, oppi" der. Jeg gir meg gjerne, men helst med litt dokumentasjon.

Endret av LoisLane
Skrevet

Såfremt menn har stprt nok utstyr synes jeg de skal bunn ejentene så ofte de kan. Det handler jo litt om makt også og det at kvinnen ønsker å bli tatt.

Derfor er bunning en fin oppfinnelse og et bra tiltak som burde få klangt mer støtte enn synlig her i tråden.

Skrevet

jeg støtter bunning! Jeg ble bunnet i minst 45 min og jeg skreik som en gal, ja så klart fordi det var vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...