Gjest Gutt24 Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Har fått med meg at noen jenter synes det er vondt å bli bunnet, men også at noen liker det. Kan dere si litt om hvordan det er med dere personlig når det gjelder dette? Er det noen som ikke synes det er noen av delene? Og må det til en fyr med noen ekstra centimetre (i forhold til "standarden", mener jeg) til for at dere blir bunnet, eller kan det skje med "hvem som helst". Er bunning noe dere ligger og er litt "engstelige" for? Har ikke spesielt mye erfaring selv, og ble av en eller annen grunn plutselig litt nysgjerrig på dette. Greit med alt man har litt kunnskap om
Gjest LoisLane Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 Folk kan holde seg unna livmorhalsen min, det er ikke der nytelsen min ligger.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 Folk kan holde seg unna livmorhalsen min, det er ikke der nytelsen min ligger. ← Helt enig. Det er bare smertefullt og resulterer i et stort hyyyl og avbrutt sex. Drømmepenisen er ikke så veldig lang for å si det slik.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Noen ganger er det helt greit, det gjør ikke vondt. Innimellom er det kjempeømt å bli bunna, og da får han klar beskjed. Lurer på om det har noe med hvor jeg er i mens-syklusen å gjøre, men har ikke helt klart å tidfeste det. Uansett; ikke noe poeng for meg å bli bunna i hvert fall, gir meg ikke noe ekstra nytelse de dagene det ikke gjør vondt.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Det SKAL bunnes ellers blir jeg lite fornøyd!! MVH Towelie II
aline Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 liker ikke å bli bunna, har aldri tenkt over hvor lang som må til for å få det til derimot.
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #7 Skrevet 24. oktober 2005 Folk kan holde seg unna livmorhalsen min, det er ikke der nytelsen min ligger. ← Bra sagt! Det er bare skikkelig vondt!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #8 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg liker å bli "bunna" og har aldri opplevd at det er vondt. Partneren min er godt over gjennomsnittlig utstyrt. Men det avhenger kanskje litt av hvor harde støt det er snakk om? Kan lett tenke meg at hard sex og bunning ikke går så godt sammen.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #9 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg liker å bli "bunna" og har aldri opplevd at det er vondt. Partneren min er godt over gjennomsnittlig utstyrt. Men det avhenger kanskje litt av hvor harde støt det er snakk om? Kan lett tenke meg at hard sex og bunning ikke går så godt sammen. ← Ja, dette med "hardhet" skulle også vært med i spørsmålet mitt, men det ble litt borte.. Det er jo en annen ting. Går bunning greit for mange så lenge sexen går forholdvis rolig for seg?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #10 Skrevet 24. oktober 2005 Folk kan holde seg unna livmorhalsen min, det er ikke der nytelsen min ligger. ←
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #12 Skrevet 24. oktober 2005 Ja, dette med "hardhet" skulle også vært med i spørsmålet mitt, men det ble litt borte.. Det er jo en annen ting. Går bunning greit for mange så lenge sexen går forholdvis rolig for seg? ← For meg, ja. Hilsen gjesten ovenfor som liker å bli bunnet.
Gjest Skauta Skrevet 24. oktober 2005 #13 Skrevet 24. oktober 2005 Skauta hører aldri "au!" Kun "ååååååh!!!", Skauta passer perfekt til alle kvinner
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #14 Skrevet 24. oktober 2005 For meg er bunning vondt enten det går rolig eller hardt for seg.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #15 Skrevet 24. oktober 2005 Jo, det liker vi! Bunning er bra saker Men dessverre har de færreste menn store nok peniser.. De få som har digert utstyr er heldige, da møter de mange fornøyde jenter
Jayli Skrevet 24. oktober 2005 #16 Skrevet 24. oktober 2005 Føler meg litt dum nå men hva er Bunning?
Leeloo Skrevet 24. oktober 2005 #17 Skrevet 24. oktober 2005 Når en fyr trenger så langt inn at han krasjer med livmorhalsen, altså "bunnen" av vagina. Merkes xtra lett dersom man tas bakfra. Vondt dersom det går hardt for seg ja, greit til lettere ubehagelig om det går pent og rolig for seg, uansett ikke noe + i boka for det for min del ettersom jeg liker at det blir litt røft. Hvis jeg hele tiden må passe på at han ikke går for dypt mister jeg konsentrasjonen.
Gjest Gutt24 Skrevet 25. oktober 2005 #18 Skrevet 25. oktober 2005 Jo, det liker vi! Bunning er bra saker En litt merkelig uttalelse når 90 prosent av de andre kvinnene har svart at de ikke gjør det.. Hvem er "vi"? Men jeg må jo si jeg stusser littegrann over "resultatet" så langt. Man har jo fått et inntrykk av at mange, om ikke de fleste kvinner, liker store peniser (fint om det ikke utvikler en debatt om akkurat dette, for med mindre noen driver med storstilt konspirasjon for å lure folk, er dette faktisk sannheten) og da er det jo litt snodig at de aller fleste er "redde" for å bli bunna. En perfekt penis ville jo da være en som er akkurat kort nok til å ikke bunne? Men damer har vel ganske forskjellig "lengde" de også kanskje..
Gjest Ninakanin Skrevet 25. oktober 2005 #19 Skrevet 25. oktober 2005 Hvis jeg er skikkelig varmet opp og i humøret, så er bunning bare kuult! Men andre ganger, hvis det blir gjort for tidlig og når ting ikke er i "det rette hjørnet", så gjør det vondt. Men jeg bryter ikke av sexen, hallo, snur meg bare eller legger meg en annen stilling
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå