AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Jeg har over 2 måneder følt at gnisten ikke er der lengre. Jeg vil kort fortalt si at jeg har en utrolig kjæreste som hjelper meg med alt(gjør helst mer en det jeg gjør). Han respekterer meg og jeg han. Vi har gode samtaler og når vi er uenige så går det aldri over til krangel, det løser seg altid. Vi har vært sammen i 1,5 år og jeg føler at noe mangler. Tanker skal man ikke ha dårlig samvittighet over å ha og jeg tok dette opp med han for en stund siden, delvis. Det startet med at jeg begynte å tenke på andre menn, savner singellivet og føle meg ønsket. Nå føler jeg dagene går i det samme og jeg har mistet store deler av nettverket mitt. Han har mer venner en det jeg har og alt føles så tomt. Jeg havnet i en depresjon mer eller mindre, er der fremdeles. Jeg har ingen å snakke med om dette problemet og før hadde jeg mange venninder å snakke med om ting. Jeg skulle ønske jeg var singel og kunne snakke med hvem som helst og føle meg sosial igjen. Føler ikke kjæresteliv er noe som passer meg men så ser jeg hvor utrolig heldig jeg er. nå står jeg og nesten graver meg ned for jeg ikke vet hvordan ting kan bli bedre for meg i forhold eller om jeg burde gjøre det slutt. For jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg er så på bunn. jeg føler på meg at jeg ikke kommer til å treffe noen bedre en han jeg har nå. Men så har jeg tanken av at hvorfor må jeg finne noen når jeg kanskje trives best alene kanskje? Anonymkode: 00e1a...337
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Du er nok ikke forelsket mer. Ikke vits i å bli i et så nytt forhold om du har mistet følelsene. Skjønte ikke helt hva vennene dine har å gjøre med kjæresten din, men om du og vennene har mistet kontakten må du få deg nytt nettverk. Anonymkode: 6b15a...a28
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du er nok ikke forelsket mer. Ikke vits i å bli i et så nytt forhold om du har mistet følelsene. Skjønte ikke helt hva vennene dine har å gjøre med kjæresten din, men om du og vennene har mistet kontakten må du få deg nytt nettverk. Anonymkode: 6b15a...a28 Sjeldent en forelskelse varer lenger enn det der, så man kan ikke ta avgjørelser basert på det. Følelsene vil derimot komme og gå i løpet av et lengre forhold. Spørsmålet blir om hun velger å bli hos han likevel. Da elsker hun han. Anonymkode: 11a77...9d1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjeldent en forelskelse varer lenger enn det der, så man kan ikke ta avgjørelser basert på det. Følelsene vil derimot komme og gå i løpet av et lengre forhold. Spørsmålet blir om hun velger å bli hos han likevel. Da elsker hun han. Anonymkode: 11a77...9d1 Man kan absolutt ta avgjørelser basert på at alt man lengter etter er å være fri og frank, man ikke føler gnist, føler seg deprimert og bare blir fordi man ikke tror man får bedre. Anonymkode: 6b15a...a28
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Tror du at du på magisk vis vil få venner igjen dersom du blir singel? Er det noe med forholdet deres som hindrer deg i å få venner? Du må nesten finne ut tankene dine skyldes depresjonen eller om du faktisk er ferdig med kjæresten din. Anonymkode: 11a77...9d1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 Jeg synes det høres ut som at du har glemt venninnene dine mens du var nyforelsket. Har du forsøkt å ta opp kontakten med dem igjen? Er kjæresten delvis grunn til at du ikke møter venninner mer (enten kontrollerende, vil det skal være bare oss, vennene dine er rare)? Hvis du ikke kan være sosial og ha kjæreste samtidig høres det ut som det er noe galt med forholdet deres. Hva er det som gjør at du ikke kan snakke med hvem som helst? Anonymkode: 5da25...77d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 Hvorfor har du ikke vennene dine lenger? Du skriver du har mistet nettverket ditt? Hva kommer det av? Hva med å prøve å få nettverket ditt tilbake? Anonymkode: 242fc...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå