AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Del Skrevet 10. februar 2022 Noen her som har opplevd det? Ønsker å høre andres erfaringer. Og viktigst av alt: ble du helt frisk igjen? Anonymkode: e3275...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Del Skrevet 10. februar 2022 Har ei venninne som fikk det etter forsøk på spinalprøve tatt på et lokalsykehus. Hun har måttet bytte yrke. Går på sterke smertestillende og halter hele tiden. Dette er 4 år siden nå. Fra å være ei aktiv jente med fysisk krevende jobb til svært smertepreget og ikke klarer så mye. Nå er dette SJELDENT skjer. Men dette var pga LIS som absolutt ikke var kapabel til å gjøre det, gjorde det. Ble NPE-sak og meldt inn til Statsforvalter og avviksmelding på sykehuset Anonymkode: 9f2ac...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg er ikke sikker på hva de puttet inn, men de la inn kateter for epidural og det endte i keisersnitt, og da brukte de det. I starten merket jeg det ved at beinet forsvant under meg med ujevne mellomrom når jeg gikk. Hadde i følge legen normal følelse og refleks i beinet selv om det skjedde. Det gikk gradvis bedre det første året. Nå etter seks år, merker jeg det kun hvis jeg står mye. Da drar det seg til i ryggen så jeg nesten går i bakken av smerter. Anonymkode: 8c67b...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå