Gjest Warrior Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Det har jeg fått høre fra folk, og jeg må alltid svare de. Det er forskjell på folk som står tett oppi deg på butikkene og hoster, og det å ha sex med noen. Sex er noe jeg velger å ha. Som jeg er glad i og som gjør meg godt. Det gjør ikke folk som står tett oppi meg og smitter meg. Ja det går an å bli smittet under en ons, men tror du ikke jeg kommer med en hel spørreundersøkelse om de er friske før en ons? En fuckfriend er jeg ikke så redd for å bli smittet av. Det er folk jeg kjenner. Mens folk på butikken vet jeg ingenting om. Derfor liker jeg ikke at meteren forsvinner nå. Greit at det forsvinner så folk kan gå på konserter igjen uten å tenke på avstand, men jeg synes den kan fortsette på butikkene. Er det så rart dette? Hvorfor må folk stå tett opp i andre på en butikk? Hva som er så viktig med det? Jeg takler ikke at hvem som helst står tett oppi meg på butikkene. Jeg blir forbanna av det og livredd. Kommer ikke til å godta det nå når meteren mest sannsynlig forsvinner. Får panikk av det og blir sint. Det er ikke bare på grunn av smitte jeg ikke liker det. Har bare aldri likt at hvem som helst skal stå tett oppi meg på en butikk, men så klart verre nå på grunn av korona. Joda jeg kan bare flytte meg, men det er ikke «bare» for meg det. Da har alt personen stått helt oppi meg. Kanskje hostet og nyst. Eller pratet. Skulle ønske meteren på butikkene fortsatte i lang lang tid fremover. Flere som ikke ønsker at meteren skal forsvinne? Spesielt på butikker? Jeg vet jo at den forsvinner uansett hva jeg ønsker men kommer uansett til å si i fra når noen er for nærme meg. Flere som kommer til å si i fra?
Missy1 Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Jeg har aldri likt å ha fremmede folk tett oppi intimsonen min, og går gjerne omvei i matbutikken for å unngå å presse meg oppi folk… Det er ikke noe nytt som har kommet med pandemien. Jeg har ikke hatt noe problemer med å holde avstand til fremmede før pandemien heller. Det har vel vært eneste positive ting med pandemien, at folk også har holdt avstand til meg som jeg til de 😅 Jeg tror nok at folk kommer til å være litt mer beviste på å ikke presse seg oppi fremmede på f.eks butikken nå etter pandemien. Selvom meteren forsvinner. Folk har i 2 år vært tvunget til å endre atferd, og jeg vil tro at det har blitt en vane for de fleste å holde avstand der det er mulig.
Beneviento Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Missy1 skrev (1 time siden): Jeg har aldri likt å ha fremmede folk tett oppi intimsonen min, og går gjerne omvei i matbutikken for å unngå å presse meg oppi folk… Det er ikke noe nytt som har kommet med pandemien. Jeg har ikke hatt noe problemer med å holde avstand til fremmede før pandemien heller. Det har vel vært eneste positive ting med pandemien, at folk også har holdt avstand til meg som jeg til de 😅 Jeg tror nok at folk kommer til å være litt mer beviste på å ikke presse seg oppi fremmede på f.eks butikken nå etter pandemien. Selvom meteren forsvinner. Folk har i 2 år vært tvunget til å endre atferd, og jeg vil tro at det har blitt en vane for de fleste å holde avstand der det er mulig. Det tror jeg også. Her i Oslo når jeg har vært i butikken så har folk vært veldig nøye på å ikke gå oppå hverandre og heller vente og trekke seg litt unna til vedkommende har passert. Jeg tror ikke folk blir å slippe den vanen fordi meteren forsvinner nå. Jeg kommer i hvertfall til å fortsette å holde litt avstand.
Gjest Warrior Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Håper dere har rett at folk fortsetter med å holde avstand. Det er i alle fall utrolig irriterende og respektløs å gå heeeelt oppi andre som vil handle i fred, eller som ikke vil kjenne pusten fra fremmede i nakken når vi står og skal betale. Enda verre når det er så mye smitte. Folk må jo tenke seg om. Jeg snakker i alle fall til folk som presser seg på og står helt oppi meg. Det verste er at jeg blir sint, men når folk ikke respekterer andre så blir jeg sint.
AnonymBukser Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Det er jo avstanden mellom munnene som telles. Har man sex gjennom såkalt «doggy-style», så kan man holde avstand på minst 1 meter mellom munnene. 1
Anbefalte innlegg