Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #1 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hunden min har fått noen sorte hudormlignende prikke på pattene og litt på området rundt. Dette kom samtidig som hundens pels ble tynnere. Da ble huden nesten sort på farge, fra lyserosa. Prikkene sitter i hårrøttene noen steder, og kan klemmes ut. Er det noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. oktober 2005 #2 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei! Det jeg tror, er at dette rett og slett bare er skitt... På mine tisper må jeg med jevne mellomrom ¨dra ut¨ spenene for å rense dem litt(noen av dem er litt innover), så det ikke legger seg masse sand og jord inni der og skaper sår. Og nå som vi har vann og søle og i det hele tatt, så ser man jo at man på buken til hunden når man tørker den, at den er skitten. Har du prøvd å vaske den og se om det hjelper? Pelsen hos begge mine tisper er ikke særlig tykk på mage og rundt spener, men ellers er det blitt flott vakker vinterpels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #3 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hunden min har det samme. Spurte dyrlegen og hun sa det var bare talg, du kan klemme ut alle og vaske med noe desinfiserende, men de kommer sannsynligvis tilbake uansett. Jeg lar de bare være, tror ikke hun synes det er så stas at jeg klemmer og styrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #4 Del Skrevet 24. oktober 2005 Og nei, det er ikke skitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #5 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja, takk .. greit å vite, det er nok talg da, siden begge bikkjene har det og det ligger i hårsekkene (tydelig på en av dem). Skitt er det ikke. Om du tenker på det med huden som fra lyserosa ble sort-aktig så er ikke det skitt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå