Gå til innhold

hvilken klokke ville du kjøpt deg..?

Anbefalte innlegg

Gjest klokke shopper..
Skrevet

Jeg skal kjøpe en klokke, og lurer på hva jeg skal kjøpe. Hva kan du anbefale?

Er på jakt etter en klassisk tidløs - som jeg kan ha en god stund. Hva har du? Legg gjerne på linker til bilder..

Jeg trenger hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STORM og 'Exact' (?) har mange fine...

Skrevet (endret)

Hm, prøver å få til en link til klokka mi...

Endret av tuji
Skrevet

Eg kjøbe kun dyre merkå då eg tjena masse penga.

Skrevet (endret)

Denne har jeg, bortsett fra at min har små "diamanter" hele veien rundt urskiven.

Den kostet ca 5000,-, så det er ganske mye penger, men det er en kjempegod klokke.

Endret av tuji
Skrevet

Eg har nettopp fått meg ny klokke. Tåler ikkje nikkel, så det blei ei INEX klokke, tynn og veldig feminin med 8 små steinar på. Er superfornøyd :)

Skrevet

Jeg har lyst på en helt enkel klokke fra Seiko. I titan, gråblå urskive, og ikke noe gulldekor. Vanntett ned til 100meter, ripesikkert glass. Pris ca 2500. Jeg er ingen klokkesnobb, og liker ikke dilldall.

Skrevet

he he... har Ford klokke jeg.

Skrevet

Jeg har dette Tissot-uret (ser finere ut i virkeligheten, det ble litt gult på bildet), som jeg fikk av sambo til jul i fjor. Kostet ca 2500 kroner. Synes det er veldig fint og absolutt et ur jeg kommer til å like flere år framover.

Skrevet

Axcent har utrolig mange fine klokker, synes jeg.

De har både klassiske og stilige klokker, også er de ikke så altfor dyre, men av god kvalitet.

Skrevet (endret)

jeg kunne godt ha tenk meg:

denne

denne

denne

denne

denne

noen som vet hvor jeg kunne fått kjøpt dem og fått svar på hvor mye disse koster?

Endret av ^me^
Skrevet

Hvor bor du da? Mener å ha sett noe slikt på Thune i Sandvika.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
jeg kunne godt ha tenk meg:

denne

denne

denne

denne

denne

noen som vet hvor jeg kunne fått kjøpt dem og fått svar på hvor mye disse koster?

Jeg har det nest siste der, kjøpt hos vanlig gullsmed/urmaker for ca 800,-

Skrevet

Det spørs jo hvor mye du skal bruke.

Rolex og Cartier er tidløse for meg, DKNY har også endel som er riktig fine, men de er kanskje ikke så tidløse.

Armani har forresten endel flotte som jeg også ville si er tidløse, de er heller ikke så forferdelig dyre (fra ca. 2.000,- og opp). Fåes hos Thune iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...