AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Kan det læres? Eller er det medfødte egenskaper? Hva gjør en sykepleier god i jobben? Anonymkode: f7d23...0f6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan det læres? Eller er det medfødte egenskaper? Hva gjør en sykepleier god i jobben? Anonymkode: f7d23...0f6 Ingen er medfødt for å være sykepleier.. Man lærer alt gjennom studiet og livet Anonymkode: 971bd...12b
Knoot Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Utdanningen gir deg den faglige tryggheten. God gammeldags folkeskikk i møte med pasientene holder i mengder. Endret 10. februar 2022 av Knoot 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Det kan læres. Det viktigste er å være faglig sterk. Et godt faglig grunnlag gir overskudd til å være omsorgsfull og empatisk. Samtidig tror jeg det er viktig å trives med uforutsigbarhet for å trives i jobben. Anonymkode: b2df0...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Det faglige må jo læres. Å kunne prate med folk og ikke minst lytte er også en veldig god evne å ha som sykepleier. Det å være et empatisk og omsorgsfullt menneske hjelper mye. Så egnethet og faglig dyktighet. Anonymkode: 946b7...7c0
linnino Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Hei, jeg begynner å tenke på yrkesvalget mitt. Har jobbet på helsestasjon i en lengre periode. Jeg har nå begynt å tenke på om jeg skal teste bemanning for å få en større variasjon i hverdagen. Har blant annet sett på Dedicare.no. Har hørt mye om dem fra en venninne. Har du noen erfaring med hvordan det fungerer og er dette et godt valg? Endret 14. februar 2022 av linnino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå