Gå til innhold

Føles som han ikke bryr seg om barnet vårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar er ikke kjærester, og barnet vårt er snart bare 7 mnd gammel. Før han fikk seg ny dame, spurte han hver dag hvordan det gikk med henne og åpenbart brydde seg veldig om henne, ville facetime med henne hver dag da vi bor 2,5 time unna hverandre. Plutselig hører jeg ingenting. Ingenting om datteren, eller at han vil se henne på kamera, ikke om et bilde. Han har samvær annenhver helg og det holder han, men sist kunne han plutselig ikke hente før veldig sent. Jeg føler hun ikke blir prioritert. Det er snart dåpen, hun skal snart i barnehage… jeg hører INGENTING om det. Hva skal jeg gjøre? Han setter seg ikke inn i datteren min sitt liv. Når jeg treffer han, virker han helt følelsesløs. 

Anonymkode: 99f21...3a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere høres veldig ung ut. Mest sannsynlig vil han ikke være far nå. La han stifte sin egen familie med den nye damen om noen år.

Anonymkode: c4ad3...53f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere høres veldig ung ut. Mest sannsynlig vil han ikke være far nå. La han stifte sin egen familie med den nye damen om noen år.

Han har en fra før, før datteren ble født.  Han er 30 år! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har en fra før, før datteren ble født.  Han er 30 år! 

Og du tenkte at det var en god idé å få barn med denne sjarmøren?

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner ikke dere damer som blir med menn med barn fra før.   Det er et STORT varsel at de er udugelig, når de har klart å dra fra barna sine.  Men, dere tror nok at dere er bedre og kan "fikse" ting, eller det måte være hans eksen som var problemet.   

Anonymkode: 0a3a6...12d

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke dere damer som blir med menn med barn fra før.   Det er et STORT varsel at de er udugelig, når de har klart å dra fra barna sine.  Men, dere tror nok at dere er bedre og kan "fikse" ting, eller det måte være hans eksen som var problemet.   

Anonymkode: 0a3a6...12d

Han har det andre barnet 80%.

Skrevet

Han har det andre barnet 80%.

Og bryr seg veldig om det andre barnet. Alltid satt han først. 

Skrevet

Har han helgesamvær med baby på 7 mndr??

Anonymkode: ae72d...062

• Liker 2
Skrevet

Han har fått en ny sjef å forholde seg til . 
Den nye kjæresten, og da er det mye lover og betingelser 

Anonymkode: fcf60...40d

Skrevet

han er vel opptatt med nye dama, og er kanskje ikke så lett når han bor så langt vekk heller, får han ikke treffe henne?

Anonymkode: 592c9...d78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...