Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen har hatt en lengere periode fra hverandre, men vi snakker hver dag. Vi hat tatt et steg fra hverandre fordi vi ofte kranglet. Han skulle egentlig kommet forrige uke, men det ble utsatt av han fordi han ikke hadde penger til å komme. Og nå skulle han komme i morgen, og jeg har gledet meg til at vi skal sees.

Han sier nå at han har fått en melding om at han har et møte på mandag og at vi heller kan utsette å møtes til mandagen igjen.

Jeg føler meg rett og slett såret. Jeg savner han, og han har gitt uttrykk for at han savner meg også, men så blir det utsatt osv hele tiden. Jeg får håpene mine opp også blir de knust igjen. Nå ble jeg så lei meg at jeg sa "vi trenger ikke å møtes i det hele tatt igjen" før jeg begynte å gråte litt. 

Og dette ble til at jeg prøver å manipulere han. 

Jeg synes det er sårende at jeg er den som hele tiden venter og savner, mens det går fint for han

Skal jeg bare vente og vente? ☹️

Anonymkode: a9f8f...389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er jo litt manipulerende å si at dere ikke trenger å møtes igjen. Høres ut som at han kanskje trenger litt tid eller at han synes tiden fra hverandre har vært litt godt. Går dere mye oppå hverandre fra før? Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: eb45a...0be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...