AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Mannen fjerner aldri kroppshår. igår lagde han middag ferdig, det var bare spaghetti som skulle kokes ferdig. midt i det gikk han på badet og sa er det greit jeg fjerner hår og du passer på den. så sa jeg greit. jeg sa hva skal du fjerne hår fra. Så sa han underlivet. Så sa jeg hvorfor så sa han det er irriterende. Og kan lukte litt. Når jeg spurte igjen men hvorfor skal du egentlig fjerne. Da sa han for det er ikke riktig i følge islam. (Noe som foesåvidt er sant) han ber aldri, men gjorde det forrige fredag) men jeg tviler på at han bryr seg så mye om relgion så mye at han plutselrig ville fjerne hår fra penisen. det syntes jeg er rart fordi vi har bodd sammen i et år og han har aldri fjernet hår fra der nede! Igår før vi skulle sove kyssa han meg masse, også dro av trusa mi og begynte å slikke meg. Dermed pulte han meg. Og sa du er så deilig. Det var godt og jeg følte meg elsket der og da! Men jeg lurer forsatt på penisen. Vanligvis er har pålogga på snapkartet, men ikke idag. Skjeldent han ikke er på hele dagen. Han har hatt pause til nå, men likevel ikke åpnet snap har jeg rett til å mistenke utroskap? Anonymkode: 9e01d...e19
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Hadde misstenkt det ja Anonymkode: f915c...130 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Nei! OMG 🤦♀️ Du kan heller mistenke at han snakker ærlig om barberingen... Anonymkode: 0a426...5f6 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Det kan lukte litt? Ehm... Rar unnskyldning om det er et år siden sist. Anonymkode: 3db8f...53d 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde misstenkt det ja Anonymkode: f915c...130 Ja, og det som pirrer mest i meg er hvorfor han ikke har sjekket tlf sin en eneste gang. man blir automatisk oppdatert på snap-karte bare man sjekker varsel eller går innom appen. Noe han gjør hver dag. Hver gang jeg har sjekket, tilfeldige ganger har han vært på. 1 t siden, 5 min siden, 2 t siden. Et eller annet! Men nå er det ingenting på kartet, som vil si han ikke har åpnet snapchatt siden han våkna. Anonymkode: 9e01d...e19
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 Jeg har aldri hørt om akutt hårfjerning under koking av pasta før. Tipper du hadde funnet mye rart på mobilen hans... Anonymkode: 88500...c25 18
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan lukte litt? Ehm... Rar unnskyldning om det er et år siden sist. Anonymkode: 3db8f...53d Jeg syntes det var dårlig unnskydlning, siden hvordan var det ikke irriterende før men plutserlig nå? han kunne alltid fjernet hår før dusj en gang i ny og ne. Eller mens han barberte skjegget. I hvilken som helts anledning. men samtidig hadde han en fredagsbønn forrige uke første gang på flere mnd. Så han skjønnte kanskje at han skulle hatt mindre hår der for at det blir lettere å be hvis han plutserlig skal gjøre det igjen. (I islam skal man ikke ha lang hår i underlivet, man kan ha minst 5 cm hvis jeg husker riktig) Anonymkode: 9e01d...e19
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri hørt om akutt hårfjerning under koking av pasta før. Tipper du hadde funnet mye rart på mobilen hans... Anonymkode: 88500...c25 Jeg har passordet på tlf hans, men ikke sjekket den. Men han vet jeg har tilgang til alt. jeg sjekker i blant, men viser han ikke. selv om jeg mistenkte gadd jeg ikke å sjekke igår. Anonymkode: 9e01d...e19
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri hørt om akutt hårfjerning under koking av pasta før. Tipper du hadde funnet mye rart på mobilen hans... Anonymkode: 88500...c25 Jeg vil ikke høres gal ut og derfor forsatte jeg ikke. For hva hvis han faktis fikk lyst til å fjerne. Maten var ferdig, pasta var under koking. Så det gjalt bare å holde øyet med den. Men var likevel rart syntes jeg. For som nevnt han har aldri gjort det under hele et år. Anonymkode: 9e01d...e19
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #10 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei! OMG 🤦♀️ Du kan heller mistenke at han snakker ærlig om barberingen... Anonymkode: 0a426...5f6 Doen var åpen, jeg gikk ikke for å sjekke. Han barberte på ekte. det som undrer meg mest er snapchatt. Det kan være tilfeldig. Men jeg vet ikke. Anonymkode: 9e01d...e19
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #11 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og det som pirrer mest i meg er hvorfor han ikke har sjekket tlf sin en eneste gang. man blir automatisk oppdatert på snap-karte bare man sjekker varsel eller går innom appen. Noe han gjør hver dag. Hver gang jeg har sjekket, tilfeldige ganger har han vært på. 1 t siden, 5 min siden, 2 t siden. Et eller annet! Men nå er det ingenting på kartet, som vil si han ikke har åpnet snapchatt siden han våkna. Anonymkode: 9e01d...e19 Herlighet. Dere unge i dag, er jammen raske til å mistenke utroskap, samt at dere virkelig er psycho på å ha full kontroll over kjæresten til en hver tid. Hvordan hadde dere levd et liv der snapchat ikke eksisterte, lurer jeg på? Hvordan skulle dere kunne stole på kjæresten uten passord til mobilen og konstant forfølgelse på snapchat? Lord! Anonymkode: 0a426...5f6 7
eggeglass Skrevet 10. februar 2022 #12 Skrevet 10. februar 2022 Jei tror han har noe å sjule. Virker som att han kansje har fått ett ønske om å gjøre det fra noen andre 🤷♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #13 Skrevet 10. februar 2022 eggeglass skrev (1 minutt siden): Jei tror han har noe å sjule. Virker som att han kansje har fått ett ønske om å gjøre det fra noen andre 🤷♀️ Hvorfor skulle han pule meg om natta da? Hvis han var interessert i en annen ligg dagen etter? og tror du ikke det kan ha en sammenheng med bønnen å gjøre? Det var første bønn etter flere mnd. Og dør bønn må man vaske seg nedentil og litt her og der. Så kanskje han skjønnte det var vanskelig å vaske hvis Jan akutt skulle be etc? Anonymkode: 9e01d...e19
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #14 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Doen var åpen, jeg gikk ikke for å sjekke. Han barberte på ekte. det som undrer meg mest er snapchatt. Det kan være tilfeldig. Men jeg vet ikke. Anonymkode: 9e01d...e19 Ja, mange av dere unge i dag virker til å være helt oppslukt i snapchat og tillegger aktiviteter der all mulig verdi og det er tydeligvis grobunn for mye mistrust og kontrollerende adferd. Anonymkode: 0a426...5f6 1
eggeglass Skrevet 10. februar 2022 #15 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skulle han pule meg om natta da? Hvis han var interessert i en annen ligg dagen etter? og tror du ikke det kan ha en sammenheng med bønnen å gjøre? Det var første bønn etter flere mnd. Og dør bønn må man vaske seg nedentil og litt her og der. Så kanskje han skjønnte det var vanskelig å vaske hvis Jan akutt skulle be etc? Anonymkode: 9e01d...e19 Altså det høres ut somm du har svarene selv, så hvorfor spøre andre hva di tenker? 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #16 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, mange av dere unge i dag virker til å være helt oppslukt i snapchat og tillegger aktiviteter der all mulig verdi og det er tydeligvis grobunn for mye mistrust og kontrollerende adferd. Anonymkode: 0a426...5f6 Det er vel kanskje fordi utroskap er mer vanligere enn før.? Anonymkode: 9e01d...e19 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #17 Skrevet 10. februar 2022 eggeglass skrev (Akkurat nå): Altså det høres ut somm du har svarene selv, så hvorfor spøre andre hva di tenker? Det er et diskusjonforum. Så svar i vei Anonymkode: 9e01d...e19 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #18 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle han pule meg om natta da? Hvis han var interessert i en annen ligg dagen etter? og tror du ikke det kan ha en sammenheng med bønnen å gjøre? Det var første bønn etter flere mnd. Og dør bønn må man vaske seg nedentil og litt her og der. Så kanskje han skjønnte det var vanskelig å vaske hvis Jan akutt skulle be etc? Anonymkode: 9e01d...e19 Det kan jo virkelig som det er en sammenheng mellom den plutselige fredagsbønnen og barberingen, ja. Det ville vært det jeg hadde mistenkt ja, ikke utroskap. At han kanskje begynner å bli mer seriøs i sin tro. Du bør jo spørre han mer om dette da, hvorfor han plutselig nå, etter ett år, vil barbere seg. At det virker rart for deg siden han ikke har virket opptatt av det tidligere. Men han kan jo plutselig ha funnet ut at han vil ha det kortere, det er nok bare rart i de forhold der man mangler tillit... Anonymkode: 0a426...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #19 Skrevet 10. februar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, mange av dere unge i dag virker til å være helt oppslukt i snapchat og tillegger aktiviteter der all mulig verdi og det er tydeligvis grobunn for mye mistrust og kontrollerende adferd. Anonymkode: 0a426...5f6 Det handler ikke om snapchat i seg selv og at unge er oppslukte av det eller tillegger det all mulig verdi, men at partner endrer oppførsel. Ved barbering, ved å slå av kartet. Det er endringen i oppførsel som gjør at TS spør seg disse spørsmålene. Du kunne like gjerne sagt dere unge i dag virker til å være helt oppslukte av det som skjer på badet. Anonymkode: da370...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #20 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det handler ikke om snapchat i seg selv og at unge er oppslukte av det eller tillegger det all mulig verdi, men at partner endrer oppførsel. Ved barbering, ved å slå av kartet. Det er endringen i oppførsel som gjør at TS spør seg disse spørsmålene. Du kunne like gjerne sagt dere unge i dag virker til å være helt oppslukte av det som skjer på badet. Anonymkode: da370...bb5 Jeg synte unge nå heller er klokere enn hysteriske. ja kanskje jeg bare er hysterisk. Men jeg har jo en grunn til det? han er på nå, men jeg er mer vant med at han er på snapchatt oftere. Det sammensatt med barbering gjør jo hvilken som helts person hysterisk? men jeg er 50/50. Mulig det er noe sort i gryten, men mulig jeg bare overtenker! Anonymkode: 9e01d...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå