AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg lurer på hvilken klokke jeg skal kjøpe og trenger litt innspill fra dere. Jeg ønsker å sjekke pulsen min, søvn og også kondisjon når jeg går tur. Skal ikke slanke meg så trenger ikke telle kalorier. Anonymkode: 82f43...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Del Skrevet 10. februar 2022 Ingen som har en av disse modellene? Anonymkode: 82f43...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 10. februar 2022 #3 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg har Polar Ignite. Helt grei, kanskje ikke verdt 2000 kr i dag da. Puls på håndleddet vil alltid være noe unøyaktig, så greit å ha mulighet for pulsbelte. Det får du ikke på FitBit. Utover det ville jeg nok heller tenkt litt over hva som er dine forventninger til en slik klokke, og deretter lest tester av dem. Spesielt på engelsk er det mye bra. Da får du en del mer info enn folk gidder å skrive her i forbifarten 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå