Gå til innhold

Grisete å sjekke støvsugerposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mangler ei brikke av mitt 1000 brikkers puslespill. Er så ergelig 😝. Støvsugeren er av den minste typen, da jeg bor i en liten leilighet. 🙈 Ville du endevendt posen? 

Mye rart en skal lure på :Knegg:Kjører en roooolig anonym på denne 🤭 

Anonymkode: 0683a...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det ute med litt vind👍👍

Skrevet

Jeg har gått igjennom den flere ganger 🤣 Ikke alltid vi har vært gode nok til å få alt ut fra under sofaen f.eks

Så ullsokker, et smykke og en veldig viktig leke har blitt hentet ut igjen. Det er jo bare bøss og støv der! 

Anonymkode: a0427...163

• Liker 1
Skrevet

Der har jeg vært noen ganger. 

Har Dyson, så beholderen er i plast. Så har vært noen ganger jeg ser at det fyker ting inn der som ikke skal være der. Overraskende ofte, egentlig. 

Utendørs, tøm innholdet i en plastpose, bruk engangshansker. 

Anonymkode: 200d0...902

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig ikke rart eller ekkelt. Mister man en brikke fra et 1000 brikkers puslespill, så omvender man leiligheten og sjekker støvsugeren.

Har du ikke en plass å ta den med ut, ta med posen i dusjen og spyl den litt ned før du klipper opp posen så støvet blir liggende

Anonymkode: a9312...155

• Liker 1
Skrevet

Hahaha ja ekkelt er det, men ikke så forferdelig 😄 Har gjort det selv, og uten skam :P Ta en søppelsekk og rull den nedover og så åpner du posen oppe i den, da får du lett uten at det flyr støv rundt omkring, og så kan du jo bare suge det tilbake eventuelt? 

Anonymkode: 38976...fa2

Skrevet

Grisete er det, men har reddet ut mang en sokk fra støvsugerposer. Støv og brask så gjør det utendørs. 

Anonymkode: 23958...c7a

Skrevet

Det er jo bare tørt støv og rusk. Har gjort dette da barna var små og viktige legobrikker plutselig skrallet i støvsugerrøret. Tok det i en stor plastpose utendørs. 

Skrevet

Pfft, pleide å grave ut det verste fra posen når den sugde dårlig og jeg hadde glemt å kjøpe nye poser. Er bare å vaske seg på hendene etterpå! 

Anonymkode: b9798...cb4

Skrevet

Det er da helt vanlig, om man tror man har støvsugd opp noe man ikke skulle?

Har leitet igjennom støvsugerpose mange ganger, på jakt etter spillebrikker, øredobber, smykker, kvitteringer og katteleker, og åpnet opp for å dra ut sokker og ladeledninger som støvsuger spiste 🙈 er mest overrasket over hvor mange hårstrikk og hårspenner støvsuger glefser i seg 🤷

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...