AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Du som er uvaksinert, hvilke symptomer fikk du og hvor lang tid tok det før du ble syk? Anonymkode: 4eb5f...bcb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 det virker som det er tilfeldig hvem som blir ordentlig syk av uvaksinerte/vaksinerte når det gjelder omikron. nå kan ikke jeg dra opp noe personlig enda, bare følger med på statistikker og erfaringer fra begge sider. Anonymkode: 7ca70...00b 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Har en dose. Hadde ca. 40 i feber, ubehag i muskler, sår hals og veldig vondt i hodet. Dette varte i to dager før jeg ble feberfri og hodepinen lettet. Var medtatt i nesten ei uke, men ikke veldig syk, Anonymkode: 1dc3d...c70
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Testet positivt i dag etter at alle i husstanden har gjennomgått smitte. Så langt merker jeg veldig lite. Litt grumsete i halsen og litt vondt i hodet. Dette kan jo selvsagt endre seg de kommende dagene. Anonymkode: 64280...fe3 2
Atania Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Ble smittet før vaksinen kom, ble ikke noe særlig syk til tross for alvorlig underliggende sykdom og svekket immunsystem pga immundempende behandling. 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 To dager fra ungene ble syke. Fem dager med vanvittig slapphet og trøtthet, sterk hodepine og ekstremt tett nese. Fikk ikke puste mens jeg svelga fordi det var så tett. Litt kvalm her og der. Hosten kom på dag seks, men var langt mildere enn jeg har opplevd tidligere. Tettheten begynte å slippe tak på dag 10. verking i spesielt beina den første uka. Ingen feber. et annet voksent familiemedlem ble syk likt som meg. Der var det først sår hals i en dag før en ekstrem hoste i nesten to uker. Veldig tett nese og trøtthet et par dager i midten der. Ingen feber, kvalme eller hodepine der. Heller ikke verking. åtte uker senere, er vi fremdeles mer slitne enn normalen. Jeg sliter med magen, er kortpustet ved fysisk anstrengelse og småhoster litt enda. Den andre er av og på tungpustet i tillegg til slitenheten. Anonymkode: 9cf58...b6b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 Glemte å si en ting. Det rare er at til tross for ganske tydelige symptomer, så har ingen av oss hatt følelsen av å være syk. Ved forkjølelse og influensa har vi hatt en sykdomsfølelse i bunnen. Den har ikke vært til stede her. Anonymkode: 9cf58...b6b 1
Blondiemamma Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 Jeg fikk det som en kraftig forkjølelse. Stygg hoste, snørrete, lett hodepine, vondt i ryggen. Mistet smak og luktesans i 14 dager. Sliten, men ingen feber. Ingen ettervirkninger. Usikker på hvor lang tid før jeg ble syk - vet ikke hvor/når jeg ble smittet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Glemte å si en ting. Det rare er at til tross for ganske tydelige symptomer, så har ingen av oss hatt følelsen av å være syk. Ved forkjølelse og influensa har vi hatt en sykdomsfølelse i bunnen. Den har ikke vært til stede her. Anonymkode: 9cf58...b6b Jeg er vaksinert, men har tenkt over det samme. Ingen sykdomsfølelse i det hele tatt. Jeg har riktignok hatt svært vage symptomer, litt tung i hodet og tidvis litt redusert, men overhodet ingen følelse av å være syk slik jeg får selv ved vanlige lette forkjølelser Anonymkode: ad2f8...501
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #10 Skrevet 10. februar 2022 Jeg er vaksinert, men det er ikke mannen min. Vi hadde identisk forløp da vi var syke i romjula. Han er tolv år eldre enn meg og en del kilo for tung. Ingen av oss ble særlig syke. Anonymkode: 81a49...5ab 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #11 Skrevet 10. februar 2022 Vondt i halsen, litt hoste, litt sliten og andpusten samt tap av lukte og smakssans, men ellers i grei form. Fikk det ganske raskt etter smitte. Anonymkode: 0db69...d51 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er vaksinert, men har tenkt over det samme. Ingen sykdomsfølelse i det hele tatt. Jeg har riktignok hatt svært vage symptomer, litt tung i hodet og tidvis litt redusert, men overhodet ingen følelse av å være syk slik jeg får selv ved vanlige lette forkjølelser Anonymkode: ad2f8...501 Jeg synes det var helt merkelig. Jeg var jo sliten og trøtt. Men ikke den slappe sykdomsfølelsen. Kunne fint gjøre husarbeid og bake liksom. Det kan jeg ikke ved influensa. Anonymkode: 9cf58...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 En og en halv dag med feber og fem dager med vondt i halsen. Anonymkode: 2acdb...0be
Stavangebrud2012 Skrevet 13. februar 2022 #14 Skrevet 13. februar 2022 Startet med vond hals, vondt i hodet og verk i kroppen. Ikke snørr i det hele tatt
K@tt Skrevet 13. februar 2022 #15 Skrevet 13. februar 2022 For meg føltes det som en forkjølelse, hadde ikke trodd det var corona hvis jeg ikke hadde havnet i karantene og måtte teste meg. Fikk tett nese, var slapp og hadde muligens litt feber. Følte meg dårlig i et par-tre dager, men ikke så syk som jeg har vært ved influensa tidligere. Dette var før omikron kom til landet og jeg fikk aldri beskjed om hvilken variant jeg hadde. Den britiske var mest utbredt på den tiden, vil tippe det var den. 2
Heydayotheinterweb Skrevet 13. februar 2022 #16 Skrevet 13. februar 2022 A drippy nose og feber. Vanlig influensa med andre ord (som forresten statistisk sett dreper mange flere årlig enn covid) 5 1
Jaimatadi Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 Er uvaksinert, og har ikke vært syk. 2
Frostrose Skrevet 13. februar 2022 #20 Skrevet 13. februar 2022 Mitt barn er uvaksinert. Under 3 år. Hun hadde 40 i feber i 3 døgn. Helt apatisk og sløv. Etter 3 døgn roet feberen seg, men da mistet hun stemmen.
Anbefalte innlegg