AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Jeg bestilte et produkt på internett (norsk firma) for noen tusen lapper. Leveringstiden var 5 uker. Jeg purret en gang uten svar. Har nå purret igjen. Får til svar at produktet ikke finnes lenger. Får jeg pengene tilbake? Har sendt mail om det, har ikke fått svar. Noen som vet hva rettigheter jeg har her? Anonymkode: efde5...0c3
snurk Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Er du sikker på at beløpet er trukket? De fleste nettbutikker i dag trekker ikke penger før en vare er sendt. Inntil da står bare beløpet reservert, men i nettbanken kan det misforstås som om beløpet er trukket. Håper det gir mening 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 snurk skrev (4 minutter siden): Er du sikker på at beløpet er trukket? De fleste nettbutikker i dag trekker ikke penger før en vare er sendt. Inntil da står bare beløpet reservert, men i nettbanken kan det misforstås som om beløpet er trukket. Håper det gir mening 🙂 Ja, det står at beløpet er trukket på kontoen min. Anonymkode: efde5...0c3
Gjest Villfisker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 En av grunnene til at jeg unngår å betale på forhånd, med mindre jeg kjenner nettbutikken. Posten kan også gjøre feil. Da er det veldig greit å ikke ha betalt før man får varen. Hva slags butikk var dette?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Bruk alltid kredittkort på nett. Forsøk å ta kontakt på sosiale medier, slik at andre kan se at du gjør det, da svarer de gjerne. Ta screenshots i tilfelle de sletter det. Anonymkode: 4c0a7...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå