Lollipop Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Da har vi vært hos gynekologen idag og fått utskrevet en resept på pergotime pga min meget uregelmessige menstruasjonssyklus. Endelig! Men her sitter jeg og er litt usikker på hvordan det er å gå på pergotime. Hører og leser at det er så mange som blir ekstremt dårlige når de går på dette. Er dette tilfellet? Og hvor lang tid tok det før det satt en liten spire hos dere som har gått på det? Vil så gjerne høre andres erfaringer og kanskje få noen råd. Endret 24. oktober 2005 av Lollipop
tass2406 Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har akkurat avsluttet første runde med Pergotime. Ingen bivirkninger så langt, bank i bordet! Men jeg fulgte et råd som jeg leste her: - ta tbl før du går og legger deg! Vet ikke om det var det som virka for meg, men jeg har vært i fin form. Noen andre erfaringer har jeg ikke enda, men har selv masse spørsmål....
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg ble gravid på første forsøk med Pergotime. Det var dobbel dose, og da hadde vi prøvd i 2,5år. Jeg hadde forøvrig EL og nokså regelmessig mens fra før. Kan ikke huske at jeg hadde noen bivirkninger. Lykke til!
~umulia~ Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg hadde nesten ingen bivirkninger. Ble gravid på første forsøk, så jeg vil absolutt anbefale å gi pergo en sjanse. Her er en tråd om samme temaet.
Felixa Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg hadde nok bivirkninger, svimmel, hodepine, kvalme og fryktelig temperament, jeg ble heller ikke gravid. Jeg hadde tre kurer. Lykke til, håper det klaffer for dere!
Lollipop Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2005 Tusen takk alle sammen for svar! Jeg får håpe at det vil klaffe for oss så fort som mulig!
Cr@sh Skrevet 24. oktober 2005 #7 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg ble gravid med trippel dose med første mann. Det var på tredje kur. Denne gangen begynte jeg på dobbel dose fra første kur - men det funket ikke. Denne mnd har jeg pause-mnd, men klaffer det ikke denne mnd heller, så blir det trippel neste gang. Hadde og har ikke hatt bivirkninger - annet enn at jeg til tider har følt meg litt oppblåst. Lykke til!
Murmelmy Skrevet 27. oktober 2005 #8 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg er VELDIG varm.... Har aldri hatt hetetokter men tror kanskje det er noe likninde det jeg har nå... (har tatt i to dager nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå