AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Hei dere, jeg har en samboer med veldig fin rompe som hun trener mye og prøver å framheve i klesstilen sin. Så lurer på om en TikTok leggings er en gave (pluss roser og middag) som passer seg for valentines day? Digger også å se menn sine reaksjoner til konene med dem på! 🤣 Link for de som ikke vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 31f62...4ca
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Jeg har disse og jo, rumpa blir veldig framhevet - men nå har jeg stor rumpe fra før av. Den former dog veldig fint. Samboeren har gitt klar beskjed om at han helst ønsker den brukt til kun hjemmebruk 🤣 Anonymkode: 4330b...1df 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Det er tynn netting utenpå en tights. Ser du nærmere på bildene og alle som bruker dem er de på vei å rakne i rompa. Ser bare billig ut. Du får kjøpt samme tights uten den nettingen i bedre merker som fremhever rompa. Anonymkode: 835ca...251
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har disse og jo, rumpa blir veldig framhevet - men nå har jeg stor rumpe fra før av. Den former dog veldig fint. Samboeren har gitt klar beskjed om at han helst ønsker den brukt til kun hjemmebruk 🤣 Anonymkode: 4330b...1df Hehe, kan se for meg at det blir tilfelle her også😄 Anonymkode: 31f62...4ca
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er tynn netting utenpå en tights. Ser du nærmere på bildene og alle som bruker dem er de på vei å rakne i rompa. Ser bare billig ut. Du får kjøpt samme tights uten den nettingen i bedre merker som fremhever rompa. Anonymkode: 835ca...251 Er mange forskjellige som selger så sikkert mye dårlig ja men har sett meg ut disse. Av hva jeg kan lese fra kunder virker det å være god kvalitet...? Anonymkode: 31f62...4ca
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Det er tynn netting utenpå en tights. Ser du nærmere på bildene og alle som bruker dem er de på vei å rakne i rompa. Ser bare billig ut. Du får kjøpt samme tights uten den nettingen i bedre merker som fremhever rompa. Anonymkode: 835ca...251 Det er ingen tynn netting, det er et mønster i stoffet. Har ikke opplevd noe rakning overhodet, faktisk er den overraskende god kvalitet... Den er sinnsykt stretchy og komfortabel. Anonymkode: 4330b...1df 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 Ja, om målet er å få henne til å se billig ut, kjør på. Anonymkode: 7ac59...392 2
Perelandra Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 Mulig jeg tar feil, men er ikke slike tights først og fremst tilgjengelig på nett? Jeg har ikke sett dem i fysisk butikk. I såfall har du veldig dårlig tid hvis du skal rekke å få dem til valentinsdag. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Skrevet 10. februar 2022 Perelandra skrev (4 minutter siden): Mulig jeg tar feil, men er ikke slike tights først og fremst tilgjengelig på nett? Jeg har ikke sett dem i fysisk butikk. I såfall har du veldig dårlig tid hvis du skal rekke å få dem til valentinsdag. Jeg har allerede bestilt😬 fikk bare litt kalde føtter så spurte her inne Anonymkode: 31f62...4ca
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #10 Skrevet 10. februar 2022 Herlighet så klein den videoen var... Anonymkode: 48eb2...191
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #11 Skrevet 10. februar 2022 Herlige innstilling på disse damene. Jeg har kjøpt flere slike til dama mi, men hun føler seg for hot til å være komfortabel med. Damn!! Men så har hun ganske markert bollemus som gjør at det er til å besvime av å se henne forfra. Anonymkode: b5a06...c4c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #12 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Herlighet så klein den videoen var... Anonymkode: 48eb2...191 Hvorfor det? Syns du ikke det er gøy å se mannfolk bli litt satt ut? Det er kun på gøy for mannen din, hvis det er kleint så syns jeg du høres ganske tørr ut.. Anonymkode: 31f62...4ca
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #13 Skrevet 10. februar 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Syns du ikke det er gøy å se mannfolk bli litt satt ut? Det er kun på gøy for mannen din, hvis det er kleint så syns jeg du høres ganske tørr ut.. Anonymkode: 31f62...4ca Det er jo ikke det? Det legges jo ut på tiktok og youtube og hele pakka = KLEINT. Anonymkode: 48eb2...191
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #14 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er jo ikke det? Det legges jo ut på tiktok og youtube og hele pakka = KLEINT. Anonymkode: 48eb2...191 Det er kleint ja. Sikkert noen som ønsker reklame for Amazon, og/eller TikTok. Disse leggingsene har ikke noe spesiell tilknytning til verken Amazon eller TikTok. Jeg kjøpte et annet sted. Men at det er et plagg som kler de aller fleste damer er utvilsomt . Anonymkode: b5a06...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå