Gå til innhold

TikTok Leggings (valentines?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg har en samboer med veldig fin rompe som hun trener mye og prøver å framheve i klesstilen sin. Så lurer på om en TikTok leggings er en gave (pluss roser og middag) som passer seg for valentines day?

Digger også å se menn sine reaksjoner til konene med dem på! 🤣 Link for de som ikke vet hva jeg snakker om.

Anonymkode: 31f62...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har disse og jo, rumpa blir veldig framhevet - men nå har jeg stor rumpe fra før av. Den former dog veldig fint. Samboeren har gitt klar beskjed om at han helst ønsker den brukt til kun hjemmebruk 🤣

Anonymkode: 4330b...1df

• Liker 1
Skrevet

Det er tynn netting utenpå en tights. Ser du nærmere på bildene og alle som bruker dem er de på vei å rakne i rompa. Ser bare billig ut. Du får kjøpt samme tights uten den nettingen i bedre merker som fremhever rompa.

Anonymkode: 835ca...251

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har disse og jo, rumpa blir veldig framhevet - men nå har jeg stor rumpe fra før av. Den former dog veldig fint. Samboeren har gitt klar beskjed om at han helst ønsker den brukt til kun hjemmebruk 🤣

Hehe, kan se for meg at det blir tilfelle her også😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er tynn netting utenpå en tights. Ser du nærmere på bildene og alle som bruker dem er de på vei å rakne i rompa. Ser bare billig ut. Du får kjøpt samme tights uten den nettingen i bedre merker som fremhever rompa.

Er mange forskjellige som selger så sikkert mye dårlig ja men har sett meg ut disse. Av hva jeg kan lese fra kunder virker det å være god kvalitet...?

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen tynn netting, det er et mønster i stoffet. Har ikke opplevd noe rakning overhodet, faktisk er den overraskende god kvalitet... Den er sinnsykt stretchy og komfortabel. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, om målet er å få henne til å se billig ut, kjør på. 

Anonymkode: 7ac59...392

• Liker 2
Skrevet

Mulig jeg tar feil, men er ikke slike tights først og fremst tilgjengelig på nett? Jeg har ikke sett dem i fysisk butikk. I såfall har du veldig dårlig tid hvis du skal rekke å få dem til valentinsdag. 

• Liker 1
Skrevet
Perelandra skrev (4 minutter siden):

Mulig jeg tar feil, men er ikke slike tights først og fremst tilgjengelig på nett? Jeg har ikke sett dem i fysisk butikk. I såfall har du veldig dårlig tid hvis du skal rekke å få dem til valentinsdag. 

Jeg har allerede bestilt😬 fikk bare litt kalde føtter så spurte her inne :)

Skrevet

Herlighet så klein den videoen var... 

Anonymkode: 48eb2...191

Skrevet

Herlige innstilling på disse damene. Jeg har kjøpt flere slike til dama mi, men hun føler seg for hot til å være komfortabel med. Damn!! Men så har hun ganske markert bollemus som gjør at det er til å besvime av å se henne forfra.

Anonymkode: b5a06...c4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Herlighet så klein den videoen var... 

Hvorfor det? Syns du ikke det er gøy å se mannfolk bli litt satt ut? Det er kun på gøy for mannen din, hvis det er kleint så syns jeg du høres ganske tørr ut..

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Syns du ikke det er gøy å se mannfolk bli litt satt ut? Det er kun på gøy for mannen din, hvis det er kleint så syns jeg du høres ganske tørr ut..

Det er jo ikke det? Det legges jo ut på tiktok og youtube og hele pakka = KLEINT. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er jo ikke det? Det legges jo ut på tiktok og youtube og hele pakka = KLEINT. 

Det er kleint ja. Sikkert noen som ønsker reklame for Amazon, og/eller TikTok. Disse leggingsene har ikke noe spesiell tilknytning til verken Amazon eller TikTok. Jeg kjøpte et annet sted. Men at det er et plagg som kler de aller fleste damer er utvilsomt :sexy:.

Anonymkode: b5a06...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...