Gå til innhold

Utseende i endring 38 år gammel kvinne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte tennene, ser noen nevnte det.

Er i overkant glad i kaffe og rødvin... Så midt i 30-årene ble det en tur til tannlegen for å lage skinne, og kjøpe blekemiddel. Veldig fornøyd med resultatet, da gulere tenner virkelig er et aldringstegn. 

Anonymkode: 77be1...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 35. Kroppen min ser fortsatt mer eller mindre likdan ut som da jeg var 20. (har ikke fått barn).
Har heller ingen rynker men heller litt tap av volum i ansiktet. Typen litt mer hul under øynene og litt mer slapp. Tror det synes ekstra godt på meg fordi jeg er er såpass slank.
Har null tendenser til grevinnenheng og ekstra fett. Celulitter og strekkmerker har jeg alltid hatt.

Når det er sagt så har jeg aldri vært i nærheten av å ligne på J.Lo. Ikke en gang da jeg var 18.

Anonymkode: 90043...a43

J lo ser jo ikke spesielt bra ut, det du ser på bilder er jo fake - ekstremt sminket, sikkert masse Botox og andre unaturlige triks som er brukt. Hun ser nok verre ut enn de fleste av oss, uten sminke og Photoshop. 😂

Anonymkode: ddd1c...bb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjendisene på 50+ har jo hatt facelifts og diverse sprøytet inn under huden.

Jeg synes det varierer mye hvordan damer på 40 ser ut. Det er jo genetisk, så det er naturlig at vi ikke er helt like. Det kommer litt an på vekt også. Veier man litt ekstra er ofte ansiktet fyldigere og viser mindre tegn på aldring.

Selv har jeg flere linjer nå og har blitt litt slappere i huden. Ser det i kinn, panne og over øynene. Begynner å likne på min mor når hun var på samme alder, men hun var mye slankere enn meg og så nok litt eldre ut pga. det.

Hva skal man si? Sånn er livet.

Anonymkode: d72c7...9ef

Det med kropp og vekt slår kanskje litt ulikt ut. Hvis man er veldig tynn, kan linjer i ansiktet synes litt mer. Men om man har en del kilo ekstra, får man en annen gange og et mindre ungdommelig totalinntrykk, tror jeg. Jeg får ofte høre at jeg ser ung ut, men jeg tror det er mest jeg er slank og trener en del, jeg går fort og løper ned trapper osv. I tillegg at jeg vel har en ungdommelig klesstil og har langt hår. Har fått en del grå hår nå, men det farger jeg. I ansiktet har jeg litt mer markerte trekk enn før og noen linjer. Så det er nok kropp og klær som gjør at jeg virker yngre.

Anonymkode: cf3aa...f54

Skrevet

Jeg er 48 og ser ut som 48. Jeg har både slapp hud her og der, grånende hår, pløsete lår med cellulitter fra anklene til navlen, smilerynker og magen henger over keisersnittarret. 

De fleste kvinner på min alder snakker om hvor unge de ser ut, hvor ofte de blir bedt om leg på polet osv, men jeg er litt lei av ungdomspresset i samfunnet. Kanskje kan livet bli bedre og lettere for andre om jeg tåler å være en helt gjennomsnittlig, rynkete og halvslapp middelaldrende dame. 

Anonymkode: c9568...594

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes veldig mange i 30-årene fortsatt kan se veldig unge ut. Og de ER jo unge. Det er nok derfor du ser mange kjendiskvinner som ser veldig freshe ut som 38-åringer, hvis du er slank, i god form, stylet og sminket med noen få tweaks.

Det er først etter 45 at jeg som regel ser alderen på kvinner, uansett. Du kan fortsatt være vakker, men det helt ungdommelige preget er som regel borte, selv for kjendiskvinner som Reese Witherspoon.

Anonymkode: b6fc4...c21

Gjest AnomynBruker
Skrevet

Jeg er 50 år, og jeg har aldri født eller hatt barn. 

Jeg har linjer i panna. Det har jeg hatt ei evighet. Jeg har ikke sinnarynken. Jeg har litt fine linjer. Jeg har 10 kg overvekt, så det fyller nok ut litt😅

Øynelokkene min er veldig slappe. Men disse skal jeg snart operere. De henger over øyet og gir meg dårligere syn, så jeg får det dekker av det offentlige. 

Håret er likt. 

Tennene er mer gjennomsiktige. 

Jeg har mistet "puff" i kinna. 

Selve kroppen er stort sett lik. Jeg trener styrke da. 

Jeg har litt rynkete hud på brystet. Jeg har fått en hudfold på halsen. Hendene mine har blitt rynkete. 

Dette høres jo heeeelt forferdelig ut😅 men jeg er fornøyd med utseende mitt. Langt hår, sterk, slank og pent sminket. 

Det varer nok ikke evig. Når jeg mister østrogenet sier det vel "pang"! Men who cares. Mye kan fikses med et smil😊

Skrevet

Jeg er 44 og ser nok utenom det. Har ingen rynker enda men har mistet litt puff i kinna. Man mister sitt ungdommelige preg. Små forandringer her og der, vanskelig å sette fingeren på det. Fokuserer på helse og livskvalitet. Spiller ingen rolle om liket mitt er vakkert lissom.

Anonymkode: 3bb08...20d

Skrevet

Tenker du har dårlige gener, trener for lite og evt spiser feil. De to siste er lett å gjøre noe med 🙂 

Anonymkode: 34e8f...061

Gjest AnomynBruker
Skrevet (endret)

Litt off-topic, men litt topic siden hun ble nevnt. 

Jeg så de der J-Lo bildene. Jeg bruker ikke IG, men bildene dukket opp i ei nettavis. 

Her skjer det flere ting: 

Dama er styrtrik. Ho har folk ansatt til å flikke på ho. 

Dama er proff. Er hun ikke danser? Hun er nok sykt sterk og kan mye om å ta vare på seg sjøl. Jobben hennes er å se pen ut. 

Hun la ut bilda på IG. Hun kan posere, hun har blitt sminka og ho har folk som kan photoshop. 

J-Lo er nok like overraska som vi er, jeg tror hun tenkte: 

God damn! Ser jeg slik ut nå? Ååååh, fytti katta! Dette varer ikke evig! Så for min del slenger jeg ut min flotte kropp på internett! Sjekk folkens! Juhuuu! 

Jeg for min del synes det er liiiiiitt kleint, men You Go middelaldrene dame! 

Haha😅

Endret av AnomynBruker
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det varierer nok hvordan kvinner ser ut rundt den alderen. Noen har mer rynker og alderstegn enn andre.

Jeg ser selv at jeg har begynt å få antydning til rynker rundt øynene og sinnarynken har vært på plass i flere år nå. Det er nok den som plager meg mest egentlig. Synes jeg ser så sur og streng ut med den. Ellers så ser jeg kanskje litt heng i ansiktet.

Kroppen synes jeg er grei nok. Hvis jeg trener mer så kan den bli strammere, men jeg synes egentlig ikke at den er stygg selv om magen kanskje er litt for stor.

Jeg synes egentlig at det er mye mas om at kvinner skal se så unge ut og kvinner skal hele tiden bevise at de ser så mye mer unge ut enn andre kvinner på samme alder. De må vise leg på polet, de ser fortsatt ut som de er 20 når de er 40 og de har selvfølgelig ingen rynker. Synes det egentlig er litt irriterende for det å ha rynker og andre alderstegn, og det å se ut som den alderen man er, det er jo helt normalt og betyr ikke at man ikke ser bra ut av den grunn.

Skrevet

Jeg er 46 og har ingen rynker men kiloene har kommet og huden i ansikt og på hals har blitt slappere. Gjør ikke noe spesielt for å forebygge det, tenker jeg heller må akseptere at alderen kommer. Jeg bleker håret pga jeg har litt glasshår. En stund sparte jeg håret til jeg hadde min egen farge og den var veeeldig trist.

Anonymkode: c27bd...bd7

Skrevet

Aldring er naturlig og vakkert ❤️

Anonymkode: 07566...030

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...