AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Litt pinlig spørsmål, men sist jeg hadde sex med samboer, følte jeg at jeg ble så hoven og "rar" nedentil etterpå. Synes det var skikkelig ubehagelig og føler at det tok bort litt av gleden ved det å ha samleie. Er i begynnelsen av 3. trimester og synes det er litt trist om vi ikke skal ha noe mer samleie resten av svangerskapet, men kjenner jeg kvier meg litt til å ha sex når det ble slik. Gikk over, men ubehaget var ikke helt borte før etter et par dager. Noen som har det likt eller har noen tanker rundt det? Anonymkode: c2b4f...2cb
Gjest Hottentått Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Hvis det er ubehagelig å penetrere går det an å gjøre andre ting☺️ Selv merket jeg ikke noe ubehag mens jeg var gravid. Men jeg er ikke noe for å gjøre ting som er ubehagelig fordi det er forventet at man skal gjøre det liksom. Prøv heller noe annet. Eller kanskje andre stillinger er bedre
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Slimhinnene blir mye skjørere i graviditeten, noe som kan føre til ubehag og småblødninger. Ha sex som ikke innebærer penetrering om du synes penetrering er ubehagelig Anonymkode: 6c2d1...e6e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Brukte dere glidemiddel? Mulig det kan forebygge irritasjon? Anonymkode: e324d...a3e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Man må jo ikke ha seg når det ligger en ferdig baby noen få cm unna. 🤢 Anonymkode: f44f9...f5b 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Man må jo ikke ha seg når det ligger en ferdig baby noen få cm unna. 🤢 Anonymkode: f44f9...f5b Jeg klarer ikke å ha sex med samboer når hun er gravid. Så det ble ni måneder uten på henne. Passet bra for da kunne jeg sterilisere meg under den perioden. Anonymkode: 685a7...a64
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 Jeg er i uke 28 og fikk smerter av penetrering. Det er tydelig hovent innvendig med mer blod i kroppen. Svangerskap er en kort periode av et langt liv og vi damer går gjennom kroppens største endringer. Sex blir det igjen en stund etter fødsel. Anonymkode: 934b0...d20
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 Samboer er ikke noe pågående på det å ha sex, men frem til nå har det gått veldig fint. Men dersom vi opplever dette igjen, så får vi unngå det frem til etter fødsel. Klarer heldigvis å ha nærhet på andre måter også. Ville bare vite om dette var normalt å oppleve eller om dette var et tegn på at det ikke er så bra å ha sex lengre. Anonymkode: c2b4f...2cb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samboer er ikke noe pågående på det å ha sex, men frem til nå har det gått veldig fint. Men dersom vi opplever dette igjen, så får vi unngå det frem til etter fødsel. Klarer heldigvis å ha nærhet på andre måter også. Ville bare vite om dette var normalt å oppleve eller om dette var et tegn på at det ikke er så bra å ha sex lengre. Anonymkode: c2b4f...2cb Det er nok relativt normalt, men det betyr jo ikke at da må du ha sex med penetrering? Hvis du får vondt så bør dere vel ha annen type sex så du ikke får vondt, uavhengig av årsak. Anonymkode: f35d7...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå