Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøøølebind! Det er herlig. 

Anonymkode: 87318...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Får man ikke bleier i Bergen? I alle dager

Anonymkode: adb4a...d0f

Litt upresis ser jeg. Man får ikke bleier (type up and go aktig) man får nettingtruser og to gigabind (type svæææert nattbind uten vinger og litt kortere men tjukt bind innerst) man skal legge oppi hverandre. Og jeg skulle helst bare bytte det innerste. Fordi det største «er så dyrt». Har fått beskjed om det på barsel begge gangene. Riktignok av samme sure kjerringa. Hun ble smørblid da jeg sa at de trengte ikke budsjettere en krone på meg, jeg har med noe mer behagelig selv. 

Anonymkode: e8e21...064

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bare disse. I ti dager. Amaaaazing!

03E0FDA7-AFEF-4B0C-965F-C9B6BA2B3761.jpeg

Anonymkode: d5f43...55d

Ooo er dette en slags type «up n go» til damer? :ler:  Aldri sett de før, men de virka jo geniale.

Her holdt det også med nattbleier og vanlig libresse. Synes ikke jeg blødde så voldsomt som jeg hadde hørt om. Var vel de første dagene som var værst. Husker jeg fikk nesten sjokk da jeg dusja for første gang og så ned da vannet rant over kroppen min :ler: 

Skrevet
3 hours ago, Kakaoen said:

Ooo er dette en slags type «up n go» til damer? :ler:  Aldri sett de før, men de virka jo geniale.

Her holdt det også med nattbleier og vanlig libresse. Synes ikke jeg blødde så voldsomt som jeg hadde hørt om. Var vel de første dagene som var værst. Husker jeg fikk nesten sjokk da jeg dusja for første gang og så ned da vannet rant over kroppen min :ler: 

Haha, ja! Helt som up and go faktisk. Trengte ikke truse rundt og gikk faktisk fint å ha med tights. Beste bleiene 😂

Anonymkode: d5f43...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...